پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه گاز رسانی بالادست چهاردانگه هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جعفر احمدپور در تاریخ ۱۷ مردادماه سال جاری خبر از بهره‌برداری پروژه گازرسانی منطقه بالادست چهاردانگه مازندران در هفته دولت داده بود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود؛ پروژه گاز رسانی بالادست چهاردانگه مازندران هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه به صورت جدی  برای تکمیل پروژه گازرسانی در منطقه بالادست چهاردانگه برنامه داریم، افزود: به جز در منطقه‌ای که با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دچار مشکل هستیم در سایر روستاها به صورت جدی اجرای پروژه در دستور کار است.

در روزهای اخیر خبرنگار فارس کسب اطلاع کرده که عملیات بهره‌برداری این پروژه با تاخیر مواجه است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره علت تاخیر در اجرای این پروژه اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا وزارتخانه تصمیم به افتتاح پروژه به صورت ویدئو کنفرانسی گرفته است.

جعفر احمدپور خاطر نشان کرد: این پروژه بعد از ایام عاشورا و تاسوعا افتتاح می‌شود که برنامه‌ زمان‌بندی افتتاح این پروژه در اختیار وزارت نفت قرار گرفته است.

احمدپور در پاسخ به این سؤال که آیا عملیات اجرای این پروژه به اتمام رسیده است، گفت: تنها چند روستا در دست اقدام است که به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: عملیات عمرانی در منطقه در حال اجرا است دو پیمانکار جدید به برای تکمیل پروژه به کارگیری شدند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره  بحث قطع تـأمین نفت مردم به بهانه روشن شدن مشعل گاز، افزود: نامه قطع نفت باید به تأیید شرکت گاز استان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پیش از شروع فصل سرد مردم منطقه از نعمت گاز برخودار می‌شوند،پاسخ داد: وظیفه ما علمک‌گذاری است و بقیه امور مربوط به نظام مهندسی و صاحبان ملک است.

به گزارش فارس، خبر گاز رسانی به منطقه چهاردانگه مازندران از سال ۹۷ به بعد به صورت جدی مطرح است اما هربار بنا به دلایل مختلف با تاخیر مواجه می‌شود.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس این پروژه قرار است به صورت ویدئو کنفرانسی که رئیس جمهور در آن حاضر است به بهره‌برداری برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.