پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حق انشعاب گاز مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان است

جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: براساس قانون بودجه، حق انشعاب گاز برای واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: براساس قانون بودجه، حق انشعاب گاز برای واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.
او افزود: شرکت گاز استان در کنار رسالت خطیر گازرسانی در حوزه مسئولیت اجتماعی توجه خاصی به امورات معنوی و اجتماعی به ویژه کمک به نیازمندان و ایتام دارد که خوشبختانه در طی سال در چندین نوبت از محل کمک‌های همکاران مبالغی را به منظور تهیه سبد کالایی و توزیع بین مستمندان صورت می‌پذیرد.
احمدپور با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند نظام اسلامی در حوزه گازرسانی، گفت: توزیع گاز در دورترین نقاط این مرز و بوم و امکان بهره مندی اقشار محروم از این نعمت طبیعی، اهتمام جدی دولت است.
او با اشاره به پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان و وجود همکاری‌های سازنده اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد تعامل هرچه بیشتر به منظور خدمت رسانی به مردم باشیم.
حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران هم در این جلسه از شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در زمینه کمک‌های خیرخواهانه یاد کرد و در این رابطه از مساعدت و همیاری بسیار خوب مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز در زمینه کمک به ایتام و نیازمندان تقدیر و تشکر کردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.