پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه‌های شهری کیاسر از اعتبارات ملی بهره‌مند می‌شود

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به مناطق محروم استان، گفت: پروژه‌های شهری کیاسر در سال آینده از اعتبارات ملی بهره‌مند می‌شود.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از تسنیم ، سید رمضان شجاعی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر کیاسر، اظهار داشت: یکی از راه‌های کسب درآمد در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر، اجرای طرح‌های گردشگری متناسب با اقلیم منطقه است.

 shojai

وی با بیان اینکه زیرساخت صنعت توریسم در منطقه چهاردانگه فراهم نیست، افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از طرح‌های گردشگری در منطقه حمایت می‌کنند که باید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

 

شجاعی از اختصاص اعتبار مکفی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر کیاسر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بنده همواره پیگیر مطالبات بخش چهاردانگه و شهرستان ساری در سطح ملی هستم.

 

وی از  ساخت مجتمع دامپروری دو هزار راسی درپشتکوه چهاردانگه ساری خبر داد و افزود: با ساخت این مجتمع دامپروری بزرگ، بخش عمده ای از اشتغال جوانان منطقه رفع می شود و امید است مهاجرت معکوس به سمت چهاردانگه انجام شود.

 

شجاعی از مطالعه پروژه آزاد راه شمال به جنوب کشور اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، شاهد جهش عظیمی در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر هستیم.

1 نظر
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    ممنون از زحمات جنابعالی… :-)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.