پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایش چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در منطقه چهاردانگه آغاز شد

0

به گزارش پایگاه  خبری چهاردانگه،  نمایش چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در منطقه چهاردانگه در روز شنبه 19 اسفند 1396 آغاز شد.

  حامد خلیلی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه  در مراسم افتتاح چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در دبیرستان شبانه روزی زینبیه شهر کیاسر گفت: خوشبختانه توفیق داریم الان سه سال متوالی فیلم های این جشنواره  را برای دانش آموزان این منطقه به نمایش درآوریم.

وی افزود، بر خلاف روال سال  های گذشته که فیلم در سالن همایش اداره آموزش و پرورش به نمایش در می آمد، امسال فیلم ها در مدارس برای دانش آموزان نمایش داده می شود تا وقت کمتری از دانش آموزان در اثر جابجایی گرفته شود.

خلیلی در باره اهداف جشنواره بین المللی فیلم رشد اظهار داشت: ارتقاء جایگاه فیلم های علمی آموزشی ،توسعه فرهنگ بکار گیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه آموزشی برای تحقق بسته آموزشی به جای کتاب درسی و موجب ارتباط و تبادل فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دیگر و سبب ارتقای سطح دانش علمی و هنری شرکت کنندگان می گردد.

در این مراسم دو فیلم برای دانش آموزان به نمایش در آمد و بعد ازپایان هر فیلم دانش آموزان اقدام به نقد و بررسی فیلم  پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.