پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 15 اسفند ۱۳۹۳

نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه مورخه 15 اسفند 1393 بخش چهاردانگه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه چهاردانگه در شهر کیاسر اقامه گردید.

1

 

به گزارش آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه مورخه 15 اسفند 1393 بخش چهاردانگه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری، امام جمعه چهاردانگه در شهر کیاسر اقامه گردید.

 

امام جمعه چهاردانگه ضمن سفارش مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی تاکید کرد: نجات انسان در عمل به دستورات ائمه است.

 

ایشان در ادامه سلسله بحث های خود در خصوص قیامت به «میزان» اشاره کرد و بیان داشت: مطابق آیات و روایات اصل میزان ثابت شده است و آنچه که مورد سنجش قرار می گیرد عمل است که آن بر اساس انبیاء ، اولیاء ، اوصیاء و انسان های کامل سنجش می شود همچنانکه این ها در این دنیا الگو هستند در قیامت به عنوان میزان هستند و عمل ما با آن ها سنجیده می شود.

 

خطیب جمعه کیاسر با اشاره به حضور شهید گرانقدر دفاع مقدس در بین نمازگزاران جهت وداع بیان داشت: امام رضوان الله علیه چنین جوانان شانزده ساله ای داشت که قیام کرد و ما امروز در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) در محضر این شهید هستیم.

 

حاج آقا تیموری ضمن گرامی داشت هفته احسان و نیکوکاری و تشکر از مسئول کمیته امداد کیاسر اظهار داشت: حضرت امام بعد از پیروزی انقلاب دستور تاسیس کمیته امداد را دادند که این نشان دهنده ی مستضعف پرور بودن انقلاب می باشد.

 

امام جمعه محترم با اشاره به روز درختکاری بیان داشت: در روایات آمده اگر قیامت بر پا شد و در دستت نهالی باشد آن نهال را بکار که این نشان دهنده ی اهمیتی است که درختکاری دارد و توصیه نمودند از درختان و نهال هایی که نزدیک منازل ما غرس گردیده مراقبت کنیم.

 

گفتنی است بعد از اقامه نماز جمعه و عصر نمازگزاران در محل مصلی با شهید گرانقدر دفاع مقدس در مراسمی با شکوه وداع کردند و مداح اهل بیت به ذکر مصیبت و سینه زنی پرداخت و در ادامه نمازگزاران تابوت شهید را از مصلی تا میدان ولی عصر(عج) تشییع کردند ، عظمت و شکوه این مراسم حال و هوای شهر را مشابه دوران دفاع مقدس که شهداء را مشایعت می کردند شده بود، در پایان مراسم امام جمعه محترم طی سخنانی افراد حاضر در مراسم را پدران، مادران ، برادران و خواهران این شهید دانستند که آمدند و این شهید را تشییع کردند. ایشان همچنین از فرماندهی مرکز مقاومت بسیج سپاه کیاسر جهت پیشنهاد برگزاری این مراسم تشکر کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.