پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل به مرقد امام خمینی اعزام شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نخستین کاروان پیاده مازندران با عنوان از«عاشقان حسینی، زائران خمینی» روز دوشنبه از شهرستان آمل برای شرکت در سی وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) عازم شدند.

اعضای این کاروان ۸۰ نفره روز دوشنبه پس از زیارت حرم مطهرامامزاده ابراهیم (ع) آمل با بدرقه رسمی مسئولان این شهرستان پیاده عازم تهران شدند.

این کاروان قرار است مسیر بیش از ۲۵۰ کیلومتری آمل تا مرقد امام راحل را در مدت هفت روز پیاده طی کند، تا در روز ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد امام راحل شرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: هدف از این اقدام دوستداران امام امت، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری است.

سرهنگ عابدین داغمه‌چی، حضور جوانان را در کنار نسل‌های قدیمی در این کاروان چشمگیر خواند و گفت: به همراه کاروان پیاده‌روی آمل راویان انقلاب هم حضور دارند که در طول مسیر، برای اعضای کاروان برنامه‌های تبلیغی و دینی اجرا خواهند کرد.

وی، با اشاره به این که حضور خودجوش مردم در کاروان‌های پیاده و سواره برای شرکت در مراسم سالگرد معمار انقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از ۳ دهه پرشور و با استقبال مواجه است، اضافه کرد: هر چه این کاروان‌ها در انجام این رسالت بزرگ یعنی انتقال باورها و ارزش‌های والای امام و انقلاب موفق عمل کنند خواهند توانست خانواده‌ها و جوانان بیشتری را به حرکت در این مسیر جذب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: همه پشتیبانی‌های لازم برای این حرکت وحمایت از کاروان پیاده این شهرستان در ستاد گرامیداشت امام راحل در هفته‌های گذشته پیش بینی شده و در طول مسیر نیز حفاظت و حراست از همه اعضای کاروان انجام می‌شود.

داغمه‌چی افزود: بیش ۵۵۰ نفر از نیز در قالب دستگاه اتوبوس نیز برای اعزام شهروندان علاقمند از آمل در قالب کاروان سواره به مرقد امام خمینی (ره) پیش بینی شده که این کاروان در شامگاه ۱۴خرداد به بهشت زهرا اعزام خواهد شد.

نخستین کاروان پیاده مازندران از آمل به مرقد امام خمینی اعزام شد

کاروان پیاده عاشقان حسینی، زائران خمینی از شهرستان هزارسنگر آمل حدود سه دهه به مناسبت درپیش بودن سالگرد امام راحل پیاده از این شهرستان راهی بهشت زهرا می‌شوند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.