پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رقابت‌های کشتی بین المللی جام «هاشمی نژاد» در بهشهر لغو شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دبیر هیات کشتی مازندران از لغو مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد در شهرستان بهشهر که قرار بود نیمه دوم ماه جاری در این شهرستان برگزار شود، خبر داد.

غلامرضا نوری زاده گفت: نوزدهمین دوره این مسابقات قرار بود روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه جاری درشهرستان بهشهر در شرق مازندران برگزار شود که به علت فراهم نشدن شرایط برگزاری برای میزبان، این مسابقات امسال لغو شد.

وی افزود: برای حضور در این مسابقات حدود ۶ تیم خارجی به همراه دو تیم از شهرستان بهشهر و نفرات منتخب کشوری در نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد اعلام آمادگی کرده بودند.

دبیرهیات کشتی مازندران اضافه کرد: در روزهای گذشته مسئولان شهرستان بهشهر میزبان مسابقات با اعلام در پیش بودن مراسم چهلم رئیس جمهور شهید، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نیز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به تصمیم و پیشنهاد فرماندار شهرستان بهشهر، جام کشتی شهید هاشمی نژاد  در این دوره امسال لغو شد.

هجدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام «شهید هاشمی نژاد» ۱۸ خرداد سال ۱۴۰۲ با شرکت ۱۴۷ کشتی‌گیر داخلی به همراه هفت کشتی‌گیر از کشور گرجستان و ۶ کشتی‌گیر از کشور ارمنستان در بهشهر برگزار شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.