پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون وزارت آموزش و پرورش:انتخابات مجلس باید با مکتب شهید سردار سلیمانی محقق شود 

0

ایسنا/مازندران معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: انتخابات پیش رو باید انتخاباتی باشد که با مکتب سردار سلیمانی محقق شود.

سعید اوحدی صبح امروز ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و اربعین سردار سلیمانی در مصلی بابل با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه جشن بزرگ انقلاب اسلامی و افتخار ملت ایران است، اظهار کرد: خدا را شاکریم امروز ملت ما با ذوق و شوق خود نسبت به انقلاب اسلامی محکم و استوار با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

وی تصریح کرد: امسال در چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی یک ویژگی تقارن را شاهد هستیم که آن هم اربعین سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امروز مردم ما از امنیت و آرامش خوبی برخوردارند و به دنیا ثابت می کنند با بعضی از مشکلات معیشتی از ارزش های اسلام و رهبری اطاعت می‌کنند.

اوحدی گفت: اگر امروز با تمام وجود به راهپیمایی آمدیم تجدید بیعتی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا است.

وی با اشاره به اینکه بعد از چهل و یکمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنیای استکبار در تلاشند مانعی در این انقلاب به وجود آورند، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب بازخوانی برای نسل سوم این انقلاب است که ثمره آن به خوبی دیده می‌شود.

وی بیان کرد: اگر غیرت سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب نبود اثری از اسلام وجود نخواهد داشت. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تقاضای ما از مسئولین  صدا و سیما، وزارت علوم،  آموزش و پرورش و حوزه های علمیه این است بیایند طبق فرمایش مقام معظم رهبری منشور گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

اوحدی به نابودی آمریکا اشاره کرد و گفت: براساس اعلام غربی‌ها  سال ۲۰۲۵ فروپاشی نظام آمریکا قطعی خواهد بود.

وی در پایان این مراسم در خصوص انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متدین بودن، اعتقاد به رهبری و شجاع بودن در مقابل فتنه‌ها باید از شرایط نمایندگان مجلس باشد و همه برای پایداری این انقلاب به پای صندوق‌های رای خواهیم رفت و به دشمنان نشان خواهیم داد ملت ما برای پیروزی این انقلاب  یکپارچه بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.