پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گام‌ دوم انقلاب یک جهش در جهت پیشرفت ایران است

0

ایسنا/مازندران عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گام دوم انقلاب یک جهش در جهت پیشرفت ملت ایران بود که پیروزی بیشتری را شاهد خواهد بود و ملت ایران با همان پیروزی‌ها پرچم ایران را به دست صاحب عصر خواهد سپرد.

سعید جلیلی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ساری مرکز مازندران ضمن تسلیت وفات آیت الله طبرسی اظهار کرد: اینکه چرا در میان ۲۰۰ کشور دنیا قدرت‌هایی که خودشان را بزرگ‌ می‌دانند توجه خود را به جمهوری اسلامی معطوف کرده و ما در کانون توجه‌ قرار داریم و اینکه چرا ۲۲ بهمن یوم الله است، پاسخ مشخصی دارد.

وی تصریح کرد: در تاریخ صد سال گذشته هر وقت قدرت‌های دنیا منافعشان در خطر بود برای ملت‌ها تصمیم ‌می‌گرفتند  به‌طوری که شمال و جنوب کشور را در گذشته تقسیم‌ کردند و برای ملی شدن نفت هم قدرت‌های دنیا کودتا کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ قدرت‌های دنیا تصمیمی می‌گیرند و می‌گویند  قدرت‌ها باید سلاح هسته‌ای وتوو داشته باشند و منظور آن‌ها از برد برد یعنی تا آنجایی که منافع آن‌ها به خطر نیافتند برای ملت‌ها آن‌ها باید تعیین کنند چه داشته و نداشته باشند. 

جلیلی گفت: این‌ها همان‌ کشورهایی هستند که مدعی آزادی حقوق بشر و آزادی بیان هستند اما در کار فرهنگی هم‌دخالت می‌کنند.
وی ادامه داد: آن‌ها با رسوایی تمام اعلام‌ می‌کنند فلان جوان ایرانی اگر بخواهد عکس شهید سلیمانی را بگذارد ما باید تعیین کنیم و این دنیایی است از یک طرف ادعای آزادی و دسترسی آزاد اینترنت را برای  جوانان مدعی است اما خروجی آن ‌مشخص است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دخالت‌های آنان در حدی است که  تراکنش‌های مالی یک شهروند اینجا و آنجا  باید با نظارت آن‌ها باشد و می‌خواهند آزادی ملت‌ها محدود کنند و منطق آن‌ها این بوده که زورمان زیاد است. 

جلیلی بیان کرد: در این فضا و مناسبات‌ جهانی که برای خودشان قدرت تعیین می‌کنند، ۲۲ بهمن اتفاق افتاد  و چرا شد یوم الله، چون ملت ما ایستادند وگفتند ما می‌خواهیم ‌مستقل باشیم، آن‌ها با این خیال خام فکر می‌کردند جمهوری اسلامی هم مانند سایر کشورها هستند که در آن‌ها قیام‌ها را سرکوب کنند و حرکت انقلاب را مقطعی می‌دانستند اما امروز ۴۱ امین سال را جشن می‌گیریم و این شجره طیبه بوده  و این گام اول است.

وی عنوتان کرد: ملت ما با قدرت وارد گام دوم شدند و دعوت خدا و پیامبر را اجابت کردند تا حیات تازه داشته باشد و وعده‌های شیطانی قدرت‌ها را نادیده گرفتند و دل در گرو وعده الهی دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ملت ما فقط مقاومت نکرد بلکه پیشرفت هم داشت، اظهار کرد: مناسبات تعریفی آن‌ها تعرض با زور به حقوق ملت‌ها و سرکار گذاشتن ملت‌ها بوده تا پیش از آن اهداف نامشروع خود را داشته باشند امروز به جایی رسیدند که گفتند گفت و گو لازم نیست ما اعلامیه‌ای را طرح می‌کنیم و شما انجام دهید و آنچه امروز به معامله قرن معروف است.

جلیلی خاطرنشان کرد: ایران توافقی کرد که آژانس یک طرفه از آن‌ها خارج می‌شود اما با ملتی روبرو شدند تا برد فعالیت‌ها را به ظهور گذاشتند، در دوره‌ای که حتی سیم خاردار را هم‌ نمی‌گذاشتند صادر کنیم و امروز دغدغه آن‌ها موشک‌های بالستیک است.
وی گفت: در جنگ فقط رژیم صعودی ۲۸ میلیارد دلار به صدام کمک کرد و امروز صدام کجاست و ملت ما کجاست و امروز می‌بینیم عمیق‌ترین ارتباطات بین دو ملت وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: در گفت و گو هسته‌ای وقتی ایران گفت به سوخت ۲۰ درصد نیاز دارد، می‌گفتند امتیازی بدهید تا سوخت بدهیم اما  فرد نماز شب خوان ما توانست این امر را محقق کند که این قدرتی شد.

جلیلی افزود: ملت ما خرمشهر را آزاد کرد اما فقط خرمشهر نیست که آزاد شد  به دنبال آن لبنان هم آزاد شد و امروز هر جنگی شکل می‌گیرد موج‌ مقاومت است و خود آن‌ها می‌گویند با انقلاب ایران ما توانستیم موفق شویم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب یوم الله است و این تعارف نیست، اظهار کرد: وقتی سردار دل‌ها توسط آن‌ها به شهادت می‌رسد عده‌ای به ظاهر دلسوز گفتند اگر شما بخواهید جبران کنید آمریکا با شما برخورد خواهدکرد و ایران پایگاه امریکا را نابود کرد و امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز همه می‌دانند در ایران چه قدرتی شکل گرفته که اعلام می‌کنیم ما بودیم که پایگاه امریکا را زدیم و این قدرت را مردم ایجاد کردند و یک قدرتی شکل گرفته که در پرتو انقلاب همه قدرت‌های شیطانی را نابود خواهند شد.

جلیلی افزود: با این ملت انشالله می‌توان موفقیت‌های بزذگتر را رقم زد، این ملت نشان داد که ۴۱ سال انتخابش آموزه‌های دینی بود تا دین خدا را یاری کند و اگر روزی باور داشت که اگر خدارا یاری کند خدا او را یاری می‌کند و حمایت خدا را می‌بینیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.