پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسابقات استانی مهارت در ۳۳ حرفه در مازندران برگزار شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین درویشی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۲۵ کارآموز مازندرانی برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در سه شهر ساری، قائمشهر و بابل با هم به رقابت پرداختند، افزود: ۱۲۵ کارآموز برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در ۳۳ حرفه با هم به رقابت می‌کنند.

درویشی با اشاره به شرکت ۴۵۰ کارآموز در مرحله شهرستانی و راه یابی ۱۲۵ کارآموز به مرحله استانی، افزود: برگزیدگان این دوره در مسابقات ملی مهارت که در نیمه پاییز امسال برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، دانشجویان و آحاد جامعه فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت می‌باشد.

وی گفت: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت مرحله استانی در ۲۸ رشته شامل فناوری مد، الکترونیک، آجرچینی، تراش CNC، فرز CNC، کاشی کاری دیوار و کف، کابینت سازی (چوبی)، لوله کشی و گرمایشی، مگاترونیک، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، آشپزی، قنادی (شیرینی پزی)، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی فضای سبز، جوشکاری، جواهرسازی، ساخت و تولید تیمی، رباتیک (تیمی دو نفره)، صافکاری خودرو، گل آرایی، تأسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، کنترل صنعتی، نجاری، گچکاری و نگهداری ماشین‌های سنگین برگزار شد.

کد خبر 5018456
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.