پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرگ 2 موتورسوار در جاده گهرباران/جاده گهرباران توسط اهالی منطقه مسدود شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، ساعت 20:09 دقیقه سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه خبر وقوع این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان مازندران اعلام شد.

این حادثه در اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در عبور دلمرز در منطقه ولوجا در جاده گهرباران میاندورود اتفاق افتاد به پایگاه‌های اورژانس ولوجا وسورک مأموریت اعلام شد.

به گفته شاهدان حادثه راکبان موتورسیکلت‌ها که دو آقای ۲۰ و ۲۷ ساله بودند به‌شدت با یکدیگر برخورد کردند.

همکاران اورژانس پس از بررسی وضعیت دریافتند که هر دو نفر با توجه به آسیب‌های شدیدی که به آنها وارد شده بود در دم فوت کردند.

اقدامات احیا برای آنها بی‌تأثیر بود اما با توجه به جو متشنج صحنه حادثه و اصرار همراهان این دو متوفی به بیمارستان بوعلی نکا و شفای ساری منتقل شدند.

به‌دنبال این حادثه مردم و جوانان ناراضی از وضعیت محور گهرباران، در حاشیه جاده گهرباران نزدیکی روستای طبقده تجمع کردند و خواستار رسیدگی مسؤولان به مرگ هموطنانمان در این جاده شده‎اند.

جوانان و مردم ناراضی بخش گهرباران بعد از ظهر امروز ساعاتی محور گهرباران حد فاصله روستای طبقده را مسدود کردند و با بازگشایی مجدد جمعی از جوانان و مردم ناراضی روستای دلمرز در حاشیه این محور تجمع و خواستار رسیدگی هرچه زودتر نسبت به تعریض و ایمن‌سازی این محور مرگبار شدند.

به‌گزارش فارس، پیگیری قانونی مردم در سال‎های گذشته هیچ نتیجه‎ای نداشته است و با وجود مرگ تعداد زیادی از هم‌وطنانمان، اهالی منطقه برای چندمین مرتبه اقدام به مسدود کردن جاده مرگبار گهرباران کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.