پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم ارتقا بخشداری چهاردانگه به فرمانداری/ بی‌توجهی تاریخی مدیران استانی به فرصت‌ها و چالش‌های کیاسر

0

پایگاه  خبری چهاردانگه نیوز: سیدحسن موسوی‌کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به ظرفیت‌های مناسب توسعه‌ای که در جنوبی‌ترین شهر مازندران وجود دارد، اظهار کرد: شهر کیاسر قابلیت‌های ایجاد فرمانداری را دارد.

وی با اعلام اینکه میزان خدمات دهی ادارات و نهادها در این منطقه نامناسب است، تصریح کرد: به دلیل دوری راه این منطقه از نگاه متولیان امر در استان و شهرستان دور مانده است.

رئیس شورای شهر کیاسر خاطر نشان کرد: نگاه حمایتی نسبت به مردم منطقه و حتی ظرفیت‌های موجود وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از زمان تبدیل شدن بخش به شهر شاهد نمایندگی ادارات در شهر کیاسر ایجاد نشده است و نمایندگی‌های فعال هم اختیارات خاصی ندارند.

موسوی اضافه کرد: بسیاری از مدیران کل آشنایی اندک نسبت به ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه ندارند،نمایندگی جهاد کشاورزی که در کیاسر مستقر هست اختیارات خاصی نداشته و با وجود شهرک صنعتی مستقر در منطقه یکی از درخواست‌های جدی مردم استقرار اداره صمت است که تاکنون مدیر مربوطه بازدیدی از فعالیت‌های صنعتی این شهر نداشته است.

رئیس شورای شهر کیاسر یکی از چالش‌های جدی مردم منطقه چهاردانگه را جاده نامناسب دسترسی اعلام کرد و گفت: با همه مشکلاتی که مردم در کیاسر و روستاهای اطراف دارند، بحث دسترسی به شهر ساری خودش یک چالش جدی است.

وی اضافه کرد: عرض بسیار کم جاده با عبور تریلرهای حامل زباله عرصه را برای تردد مردم تنگ کرده و بعضا شاهد تصادف‌های منجر به فوت در این مسیر هستیم.

رئیس شورای شهر ادامه داد: وزرات راه و شهرسازی این جاده را در لیست محورهای بین‌المللی ثبت کرده اما در عمل زیرساخت‌های این محور در حد و اندازه‌های محور روستایی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.