پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرهنگ، زیر بنای توسعه شهری در تمام زمینه ها است

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر،محمد طاهر سعیدی صبح پنجشنبه در مجمع هم اندیشی روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مازندران در ساری از برگزارکنندگان این گردهمایی در استان قدردانی کرد و گفت: فرهنگ، زیر بنای توسعه شهری در تمام زمینه ها است و برای انجام هر کاری در جامعه نیاز است که از قبل در رابطه با آن کار در جامعه فرهنگ سازی شود تا جامعه از پیامدهای سوء آن در امان باشد و این مهم بر عهده متولیان فرهنگی شهر و جامعه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کیاسر گفت: در اجرای کارهای فرهنگی به مشارکت همه مسئولان و شهروندان نیاز است.

مجمع هم اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای مازندران در حالی به میزبانی شورای شهر ساری برگزار شد تا بتواند مطلعی برای ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و تبادل تجارب در شهرهای استان باشد.

مجمع هم اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای استان مازندران امروز در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان در ساری گشایش یافت.

مراسم افتتاحیه این هم اندیشی با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس، امام جمعه موقت،شهردار ساری و رئیس شورای اسلامی شهر ساری و روسای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرهای استان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.