پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری در پی قطعی طولانی مدت برق در چهاردانگه ساری عذرخواهی کرد

فرمانداری ساری گفت: مردم منطقه چهاردانگه ساری به دلیل قطعی طولانی مدت برق صبوری کردند که از مردم منطقه عذرخواهی می‌کنم.

5

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مجید حسین‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در ارتباط با قطعی برق در مناطق مختلف شهرستان ساری اظهار کرد: قطعی برق در منطقه کلیجان‌رستاق و پشت‌کوه چهاردانگه داشتیم که با اقدامات و همراهی مسؤولان برق و بخشداری منطقه برق این مناطق وصل شد.

 

وی تصریح کرد: مردم منطقه بالادست چهاردانگه در این مدت سختی‌ها زیادی متحمل شدند که از صبوری آنها قدردانی می‎کنم.

 

فرمانداری ساری اضافه کرد: در بحث آب شاهد یخ بستن برخی لوله‌های آب بودیم که آب و فاضلاب روستایی در این زمینه ورود پیدا کرد و تا حدودی مشکلات مرتفع شد.

 

وی در ارتباط با قطعی طولانی مدت برق در منطقه بالادست چهاردانگه اظهار کرد: تیرهای برق در گردنه ایول و کلکنار شکست به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر تیرهای برق و با وجود تلاش‌های که تا ساعت یک بامداد انجام شد موفق به رفع مشکل در شب گذشته نشدیم.

 

حسین‌زادگان اضافه کرد: همکاران اداره برق امروز با وجود سرمای شدید تلاش کردند که مشکل قطعی برق منطقه را امروز حل و فصل کنند.

 

وی در ارتباط با ارسال آذوقه به این منطقه نیز گفت: با مسؤولان هلال احمر  و بخشدار هماهنگی لازم را انجام می‎دهیم که اگر نیاز هست مواد ضروری در اختیار مردم قرار دهند.

 

فرماندار ساری در ارتباط با مدیریت برای جلوگیری از قطع شدن گاز در ساری بیان کرد: با تصمیماتی که در مدیریت بحران شهرستان گرفتیم، جلوی قطعی گاز مردم گرفته شد.

 

وی اضافه کرد: با پیگیری انجام شده گاز تعدادی از ادارات و برخی مراکز خصوصی را قطع کردیم تا مردم در منازل دچار افت و قطع گاز نشوند، برای قطع برخی از مراکز با مقاومت‌های نیز همراه بودیم بودیم که با رایزنی متقاعد به همکاری با مدیریت بحران فرمانداری شهرستان ساری شدند.

 

حسین‌زادگان یادآور شد: در حال حاضر نگرانی عوارض یخ‌زدگی مرکبات وجود دارد که تاکنون میزان خسارت اعلام نشد ولی در صورت بروز خسارت اطلاعات را جمع‌آوری و از طریق قانونی نحوه دریافت خسارت را پیگیری می‎کنیم.

 

وی با اشاره به همکاری انجام شده در اداره راه و شهرسازی، برق منطقه جنوب و چهاردانگه به خاطر قطعی طولانی مدت برق از مردم منطقه عذرخواهی کرد.

 

5 نظرات
  1. خلیلی می گوید

    این مشکل از سالها قبل در چهاردانگه وجود داشته است
    سپاسگزار از زحمات اقای حسین زادگان برای رفع این مشکلات

  2. دهیار می گوید

    درود بر آقای سلطانی بخشدار منطقه چهاردانگه
    از زحمات بی وقفه و شبانه روزی جناب آقای سلطانی و مسئولین اداره برق برای حل مشکل برق منطقه پشت کوه تقدیر و تشکر مینماییم.

  3. احمدیان می گوید

    با سلام
    بنده هم به نوبه خودم از تلاش بی وقفه مسئولین بخش بخصوص جناب آقای سلطانی بخشدار منطقه که شخصا در صحنه حضور داشتند تقدیر و تشکر میکنم

  4. اهالی روستای قلعه سر می گوید

    درود بر فرماندار محبوب شهر ساری و تشکر از پیگیری شما

  5. عمادی می گوید

    از زحمات آقای حسین زادگان بابت حل مشکلات منطقه تقدیر و تشکر میکنیم
    به امید موفقیت و پیروزی شما در همه ی عرصه ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.