پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| محسنی: اتمام بازدید از مناطق کوهستانی نوشهر تا ماه آینده/ انارور نیز در لیست ما قرار دارد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من با ثبت سوژه با عنوان  «مجلس به مشکلات روستای انارور ورود کند» خواستار پیگیری رسانه‎ای این موضوع شدند.

در توضیح این سوژه آمده است؛ اقتضای احداث هر روستا و حل مشکلات مردم و اقدامات عمرانی و رسیدگی به مشکلات شهری از قبیل رساندن آب شرب به منازل، پلاک‌کوبی خانه‌ها به منظور شناسایی آنها، احداث فضای سبز، جدول‌بندی جوی جهت تسهیل در تردد آب‌های بارانی، روکش آسفالت و غیره است که جزو اهم وظایف دهیاری‌ها و بخشداری‌ها با نظارت فرمانداری و استانداری و در رأس آن وزارتخانه‌ها است.

بهانه‌های متعددی که مسؤولان روستا در خصوص مشکل بی‌بودجه‌ای و محروم‌ماندگی خیابان فرهنگ روستای انارور در شهرستان نوشهر مطرح می‌کنند، واقعاً خنده‌دار است که از پس هزینه برنمی‌آیند.

همواره باید منتظر یک اتفاق طبیعی مثل سیل، طوفان، قحطی یا کرونا باشیم تا بعد از آن بودجه لازم را برای تأمین خدمات رفاهی استان تأمین کنند؟

فقط مشکل بی‌بودجه‌گی برای روستای انارور است؟ فقط خیابان فرهنگ باید بدون آسفالت و پلاک‌کوبی، روشنایی برق، آب شُرب، جدول‌بندی بماند؟موضوع بی‌بودجه‌گی و کم‌کاری مسؤولان استانی را مجلس پیگیری کند.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در راستای پیگیری برای حل مشکلات بازدید از روستاهای سطح منطقه را شروع کردیم.

وی افزود: به همه روستاها سر خواهیم زد و روستای انارور نیز در لیست ما قرار دارد و حتما از این روستا بازدید خواهیم کرد و از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی می‌کنیم.

 نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انارور یک روستای قشلاقی است که در طول سال می‌توان نسبت به انجام بازدید اقدام کرد.

محسنی تصریح کرد: در بازدیدهای به عمل آمده از روستاهای حوزه نوشهر، چالوس و کلاردشت باتوجه به اینکه از مهر ماه امکان تردد در روستاهای سردسیر و صعب‌العبور عملا کمتر وجود دارد به همین دلیل این روستاها را در اولویت قرار دادیم.

وی ادامه داد:  براساس اولویت‌ها مناطق کوهستانی  را در اولویت قرار دادیم تاکنون بیشتر روستاهای کلاردشت، مرزن‌اباد و کجور مورد بازدید قرار گرفته که امیدواریم تا ماه اینده بازدید از این روستاها در مناطق کوهستانی به اتمام برسد تا در فصل پاییز با توجه به بارش‌ها با مشکلی مواجه نشویم.

 نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در این روستاها پای درد ودل‌های مردم می‌نشینیم، گفت: تلاش ما با امکانات شهر مشکلات را برطرف کنیم، اگر حل مشکلات در حد استانی بود با مدیران استانی در میان گذاشتیم و مشکلات در سطح ملی را نیز با مسؤولان کشوری مطرح کردیم تا کارهای مردم روی زمین نماند.

 /۸۶۰۳۴/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.