پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| وعده بازدید از روستای انارور توسط نماینده مردم نوشهر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من با ثبت سوژه با عنوان  «مجلس به مشکلات روستای انارور ورود کند» خواستار پیگیری رسانه‎ای این موضوع شدند.

در توضیح این سوژه آمده است؛ اقتضای احداث هر روستا و حل مشکلات مردم و اقدامات عمرانی و رسیدگی به مشکلات شهری از قبیل رساندن آب شرب به منازل، پلاک‌کوبی خانه‌ها به منظور شناسایی آنها، احداث فضای سبز، جدول‌بندی جوی جهت تسهیل در تردد آب‌های بارانی، روکش آسفالت و غیره است که جزو اهم وظایف دهیاری‌ها و بخشداری‌ها با نظارت فرمانداری و استانداری و در رأس آن وزارتخانه‌ها است.

بهانه‌های متعددی که مسؤولان روستا در خصوص مشکل بی‌بودجه‌ای و محروم‌ماندگی خیابان فرهنگ روستای انارور در شهرستان نوشهر مطرح می‌کنند، واقعاً خنده‌دار است که از پس هزینه برنمی‌آیند.
همواره باید منتظر یک اتفاق طبیعی مثل سیل، طوفان، قحطی یا کرونا باشیم تا بعد از آن بودجه لازم را برای تأمین خدمات رفاهی استان تأمین کنند؟

فقط مشکل بی‌بودجه‌گی برای روستای انارور است؟ فقط خیابان فرهنگ باید بدون آسفالت و پلاک‌کوبی، روشنایی برق، آب شُرب، جدول‌بندی بماند؟موضوع بی‌بودجه‌گی و کم‌کاری مسؤولان استانی را مجلس پیگیری کند.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در راستای پیگیری برای حل مشکلات بازدید از روستاهای سطح منطقه را شروع کردیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از حدود ۵۰ روستا بازدید به عمل آمد، افزود: البته این بازدیدها بازخورد خوبی نیز به همراه داشت.

محسنی با تاکید بر اینکه به همه روستاها سر خواهیم زد، خاطرنشان کرد: روستای انارور نیز در لیست ما قرار دارد و حتما از این روستا بازدید خواهیم کرد و از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی می‌کنیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.