پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من|علی‌اصغرپور: روستای «افراتخت» قائم‌شهر به سیستم فیبرنوری تجهیز می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «مشکل قطعی اینترنت در روستای «افراتخت» قائمشهر» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ ما در یکی از روستاهای قائمشهر به نام ارطه.افراتخت مشکل قطعی اینترنت داریم خواهش می‌کنیم پیگیر باشید تا مشکل آنتن‌دهی و اینترنت حل شود، دانش آموزان محل نمی‌توانند آنلاین امتحان دهند یا درس بخوانند، لطفا هر چه زودتر این مشکل را حل کنید تا دانش آموزان هر چه زودتر به درس‌هایشان ادامه دهند.

علی‌اصغرپور مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پهنای ترافیک روستای ارطه مشکلی ندارد و پهنای باند خوبی دارد ولی افراتخت جزروستاهایی است که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است و حل این مشکل مستلزم تجهیز به فیبر نوری است.

وی افزود: درراستای حل مشکل اینترنت در روستاهای مازندران دهیاری‌ها وارد عمل شدند و حفاری را انجام می‌دهند و مخابرات تجهیزات را  تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران بیان کرد: اخرین گزارشی که داریم دهیاری افراتخت در این زمینه اعلام امادگی کرده است.

این مسوول ادامه داد: باتوجه به اینکه فاصله افراتخت تا مرکز مخابرات ارطه ۴.۵ کیلومتر است و این فاصله برای اینترنت زیاد است و حتما باید به فیبر نوری مجهز شود

علی‌اصغرپور گفت: باتوجه به تقاضاهای زیاد طی سال‌های گذشته این مهم زودی انجام می‌شود .
 /۸۶۰۳۴/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.