پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روایت بانوی چهاردانگه‌ای که مومنانه خانه می‌سازد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،بانوی چهاردانگه ای که تا به حال چندین خانه برای معلولان و نیازمندان ساخته است گفت: از سال ۹۳ موسسه خیریه‌ای را در کیاسر تاسیس کردم و از آن‌جایی که جز حقوق بازنشستگی چیزی ندارم، با درخواست از دیگران شروع به فعالیت‌های جدی و شناسایی نیازمندان واقعی کردم.

حضور مرد در کنار زن نقطه قوتی است برایش، ولی امروز شاهد حضور بانوانی هستیم که بدون حضور آقایان نه تنها مشکلات خودشان را حل می‌کنند بلکه چتری برای دیگران هستند.

شاید با خودتان بگویید، همیشه در بحث دستگیری از نیازمندان چند فرد در قالب گروه، قرارگاه، موسسه و به‌صورت جمعی اقدام به جمع‌آوری تا اهدای کمک‌ها می‌کنند، ولی همیشه اینطور نیست.

موارد بالا ذکر شد تا به روایتی جالب از زندگی یک بانوی چهاردانگه ای بپردازیم که به تنهایی خیریه‌ای کوچک، اما با اقداماتی بزرگ را اداره می‌کند، وی نه پول فراوان دارد، نه مرد است و نه یار و یاوری دارد!

معصومه علیزاده بانوی  که اهل شهر کیاسر مرکز  بخش چهاردانگه است هم اکنون ۶۱ سال دارد، وی بازنشسته آموزش و پرورش بوده، پنج فرزند دارد، پس از فوت همسرش چند سالی است بار زندگی خود و دیگران را به دوش می‌کشد، تا به حال چندین خانه برای معلولان و نیازمندان ساخته است!/ باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.