پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتصال مدارس مازندران به اینترنت پرسرعت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

رسول علی‌اصغرپور امروز درباره تمهیدات اینترنت در سطح استان باتوجه به آغاز سال تحصیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی،  تمامی مدارس استان مازندران را به اینترنت پرسرعت متصل کردیم.

وی با اشاره به اینکه تعهدات مخابرات در زمینه اینترنت مدارس به طور کامل انجام شد، افزود: بخش بعدی در حوزه اینترنت خانگی بوده که در این زمینه دو مسؤولیت بر دوش مخابرات بوده است که در این زمینه اقدامات لازم یا انجام شده و یا در مرحله انجام است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه عمده مشکلات اینترنت در حوزه روستایی بوده است، تصریح کرد: شرایط کرونا باعث شد تمامی روستاهای استان به طور همزمان درخواست اینترنت پرسرعت داشته باشند که تحقق این مهم مستلزم هم برنامه‌ریزی و همچنین سرمایه‌گذاری است.

این مسؤول یادآور شد: باتوجه به برنامه‌ریزی و همچنین سرمایه‌گذاری طی ۶ ماهه ابتدایی امسال بخش زیادی از روستاهای مازندران به سیستم اینترنت تجهیز شدند.

علی‌اصغرپور ادامه داد: درست است مشکلات اینترنتی به‌صورت 100درصدی رفع نشده اما مشکلات اینترنتی در بسیاری از روستاهای استان مرتفع شد و در بخشی از روستا که نیاز بود پهنای باند اینترنت نیز تقویت شد.

وی بیان کرد: بحث رفع مشکلات اینترنتی در همه شهرها به صورت همگن و متعادل  اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران  اضافه کرد: همچنین برخی از شرکت‌های خدماتی به کاربران سرویس می‌دهد که وظیفه شرکت مخابرات پشتیبانی و ارائه خدمات به این شرکت‌ها است که این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: با درخواست‌های انباشته شده از سال‌های قبل در زمینه پوشش اینترنتی مواجه بودیم که این مهم با برنامه‌ریزی انجام شده و بقیه نیز درحال انجام است.

 /86034/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.