پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عیادت رئیس فرهنگ و ارشاد و خبرنگاران ایرنا نوشهر از الماسی پیشکسوت ایرنا

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، الماسی از سال ۱۳۶۸ دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی غرب مازندران  به مرکزیت  نوشهر را  راه اندازی کرد و سرانجام پس از ۱۴ سال فعالیت به عنوان مسئول ایرنا نوشهر در سال ۸۲ به کسوت بازنشستگی نائل آمد.

این پیشکسوت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از شهریور ماه سال گذشته تاکنون به علت دلیل سکته مغزی  در بستر بیماری است.

بابک شمس ناتری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهرروز چهارشنبه  هنگام عیادت از این پیشکسوت رسانه در جریان اقدامات پزشکی و خدمات درمانی او  قرار گرفت و  گفت که آقای الماسی و امثال او امروز به عنوان یک سرمایه و گنجینه بسیار ارزشمندی هستند که متاسفانه با گذشت زمان مظلوم و مغفول واقع شده اند.

وی اظهار داشت: امروز اگر مدعی می‌شویم که نوشهر و چالوس در حوزه کمیت وکیفیت رسانه‌ای نسبت به دیگر مناطق مازندران تا حدودی زبانزد و سرآمد است نباید تردید داشت که بخش عمده‌ای از این تحولات متاثر از  فعالیت دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این منطقه بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر وعده داد با رایزنی و پی گیری بیشتر بتواند بخشی از مشکلات درمانی  مدیر اسبق ایرنا در شهرستان نوشهر را حل کند.

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار ایرنا است که به دنبال اشغال مزار شریف از سوی طالبان در سال ۷۷ به همراه هشت تن از دیپلمات های سرکنسولگری ایران جان خود را از دست داد. 

به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، ۱۷ مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است. 

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.