پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیانت منهای امامت ناقص است/ غدیر عید تبلیغ است

0

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله علی معلمی جمعه شب همزمان با شب عید سعید غدیر خم در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: عید غدیر خم عید تبلیغ و عید رساندن حقایق است و از جمله کارهای ارزشی در جوامع بشری محسوب می‌شود و حقیقت بزرگ امر الهی و امر امامت، اساس دیانت است و دیانت منهای امامت دین، ناقص است.

امام جمعه قائمشهر ضمن تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره خبرنگاران شهید از جمله شهید صارمی را گرامی داشت و افزود: خبرنگاران صادق، موافقین و مخالفینی دارند که موافقین تشکر و دعا می‌کنند و مخالفین به آنان آسیب می‌رسانند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به دنبال فرهنگ سازی در جامعه باشند، عنوان کرد: خبرنگاران مسئول آگاهی بخشی آن چیزی را که منعکس می‌کنند هستند و باید مطالبشان برای مخاطب مفید باشد و بر آگاهی آنان بیافزاید.

معلمی اظهار کرد: دشمن از طریق فضای مجازی در صدد زدودن ارزش‌ها و جایگزین ساختن ناروایی‌ها است تا فرهنگ اسلامی ما را نابود سازد.

امام جمعه قائمشهر، با اشاره به مسئولیت سنگین اصحاب رسانه، خبرنگاران و تحلیلگران در معرفی دوست و دشمن گفت: در جامعه دینی و نظام انقلابی جمهوری اسلامی ایران، وظیفه داریم خصلت‌های پسندیده و ارزشی را ترویج و ویژگی‌های رذیلانه را ملامت کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص مذاکره با کشور آمریکا اظهار کرد: در مذاکره، آمریکا از ما تسلیم محض شدن و برگشتن به قبل از بهمن سال ۵۷ را می‌خواهد، آمریکایی‌ها می‌خواهند سلطه‌ای که قبل از انقلاب داشتند حفظ شود.

معلمی عنوان کرد: درست است که در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب از برخی از فرصتها به درستی استفاده نکردیم اما پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در همه ابعاد و زیرساخت‌های کشور، ابعاد علمی و صنایع دفاعی داشته است قابل تحسین است و اگر ولایت‌پذیری که در مدیریت صنایع دفاعی بود مشابه ولایت‌پذیری و مشابه آن تعهد و روحیات جهادی، در مدیریت صنایع غیر دفاعی اعمال می‌شد، شرایط کشور بهتر از این بود.

معلمی افزود: دشمن خیال می‌کرد فشار تحریم‌ها پس از ۶ ماه ایران را از پای در می‌آورد اما نظام جمهوری اسلامی ایران و مقاومت ملت بزرگ ایران نشان داد که با صلابت و استقامت، تحت رهبری رهبری حکیم و استوار، نشأت گرفته از امامت و ولایت و جلوه‌ای از امامت اهل بیت در همه ابعاد پیروز خواهد بود.

معلمی ترویج فرهنگ دینی و همه آداب و دستورات قرآن را مهم دانست.

وی در ادامه این نشست، در خصوص انفجار اخیر بمب در بندر بیروت گفت: این فاجعه عظیم در تاریخ بشریت، نتایج نتیجه تبانی مثلث آمریکا و اسرائیل و سعودی پلید است و امیدواریم لبنانی‌ها حقایق و سابقه این انبار را معلوم کنند تا دست‌های پشت پرده آشکار شود.

کد خبر 4993425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.