پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار کیاسر هفته آینده معرفی می‌شود/ گزینه‌ بومی در اولویت

0

پایگاه خبری چهاردانگه: سیدحسن موسوی‌‌کیاسری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره وضعیت انتخاب شهردار کیاسر اظهار کرد: تاکنون 15 نفر برای تصدی‌گری شهرداری کیاسر برنامه‌های خود را در اختیار شورای شهر قرار دادند.

وی با اعلام اینکه در برنامه‌های پیشنهادی بحث توسعه ساخت‌وساز، توجه به مسائل گردشگری و افزایش بودجه شهرداری مشاهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر بودجه شهرداری کیاسر بیش از 5 میلیارد تومان است که در سال گذشته بودجه مصوب شده عملیاتی نشده است.

عضو شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه فرصت‌های بسیار  زیادی در این شهر برای توسعه وجود دارد، گفت: بنا داریم با معرفی فردی که تجربه کافی در حوزه شهرداری و دانش کافی در حوزه مدیریت شهری و ایده‌های مناسب در استفاده از قابلیت‌های گردشگری دارد را برای شهرداری کیاسر معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد شهردار گذشته را چه طور ارزیابی می‌کنید، افزود: شهردار قبلی به دلیل مشکلات قانونی قادر به به فعالیت  در این مجموعه نبوده  و بنده هم چندان در حال حاضر علاقه‌مند به اظهار نظر در این ارتباط نیستم به این دلیل که انتخاب شهردار که در حوزه مدیریت شهری کیاسر اقدام ارزشمندی در برنامه کاری خود داشته باشد در اولویت اصلی اعضای شورا هست.

عضو شورای شهر کیاسر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری کیاسر با دو ماه حقوق معوقه کارکنان مواجه هست و کارهای به زمین مانده زیادی در این شهر وجود دارد که باید با تلاش و پیگیری‌های جدی خواسته به حق مردم شهر کیاسر برآورده شود.

وی با اعلام اینکه انتخاب شهردار کیاسر نه تنها برای مردم این شهر بلکه برای مردم منطقه چهاردانگه داری اهمیت است، ادامه داد: کیاسر مرکز بخش این منطقه هست و انتخاب شهردار بی‌تاثیر در توسعه خدمات بخش نیست به همین دلیل انتخاب شهرداری که برای توسعه منطقه برنامه جدی داشته باشد مورد حمایت است.

موسوی در پایان گفت: فرد بومی در اولویت انتخاب اول اعضای شورا برای شهرداری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.