پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهردار کیاسر: شهروندان از پذیرش هر گونه مسافر و گردشگر در خانه مسافر خوداری کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر،مسلم کاظمی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار داشت: شیوع مجدد ویروس کرونا در منطقه و شهر کیاسر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید از اسکان مسافر و گردشگر درشهر کیاسر جلوگیری شود، ادامه داد: شهروندان از پذیرش هر گونه مسافر و گردشگر در خانه مسافر خوداری کنند.

شهردار کیاسر بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرتردد شهر کیاسر تاکید کرد و گفت: شهروندان برای مراقبت از خود و دیگران باید فواصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مهندس کاظمی با اشاره به اینکه شهرداری آمادگی کامل برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی شهر را به منظور مقابله با ویروس کرونا را دارد، تصریح کرد:تبلیغات محیطی و رسانه ای جهت ارتقای آگاهی شهروندان برای مقابله با کرونا ویروس در سطح شهر نیزتوسط شهرداری انجام شد.

وی استفاده از ماسک برای کنترول ویروس کرونا را ضروری دانست و گفت: با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی استانداری مازندران هر گونه ارائه خدمات در شهرداری کیاسر منوط به استفاده از ماسک توسط شهروندان است.

شهردار کیاسر در پایان از اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته وزارت بهداشت در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان، از تلاش‌های کادر درمانی و پزشکی و سایر بخش‌هایی که در این ایام فداکارانه فعالیت کردند تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.