پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شاه دزد روستاهای چهاردانگه دستگیر شد

سارق حرفه ای که برای سرقت به تمامی روستاهای چهاردانگه رفته بود، دستگیر شد

3

 

سروان بابایی فرمانده نیروی انتظامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: سارق حرفه ای که برای سرقت به تمامی روستاهای چهاردانگه رفته بود، دستگیر شد.

 

وی گفت: شاه دزدی که برای سرقت به تمامی روستاهای چهاردانگه رفته بود، به همراه بیش از صد کلید و چندین کلید گاو صندوق با درایت ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی تلمادره و کیاسر  و همکاری بسیجیان چهاردانگه شناسایی و دستگیر شد

.

 فرمانده نیروی انتظامی بخش چهاردانگه اظهار داشت: از ماههای قبل ماموران پلیس چهاردانگه در جریان وقوع سرقت سریالی از امام زاده ها و روستاهای چهاردانگه قرار گرفتند و با انجام تحقیقات گسترده به یک خودروی پلاک سمنان و با چند نشانی روی خودرو که از طریق دوربین های  مداربسته دیده شده است مشکوک شدند.

سروان بابایی گفت: صبح امروز ماموران انتظامی پاسگاه تلمادره خودرو سارق را رویت و متوقف می نمایند که درون خودرو بیش از ۵۰۰ هزار تومان پول نقد کلیدهای گاو صندوق و بیش از صد شاه کلید کشف می شود.

 

وی در باره همدستان این سارق افزود: با انتقال فرد بازداشت شده به پاسگاه انتظامی،سارق در بازجویی های اولیه به بیش از بیست فقره سرقت در چهاردانگه اعتراف کرد که به تمامی روستاهای چهاردانگه برای سرقت رفته است و با داشتن کلید گاو صندوق پول های امام زاده ها را به سرقت می کرد.

 

سروان بابایی در پایان ابراز داشت:  از مردم فهیم چهاردانگه درخواست می نماییم در صورت رویت موارد مشکوک آن را به ماموران انتظامی منطقه اطلاع دهند.

 

3 نظرات
  1. اتابک می گوید

    بادرود. این استانهای همجوارزیست بوم مارا نابود کردند وحالا دیگرکاربه جایی رسید که چشم به اموال مردم دارند . چند سال پیش هم شیرالات مساجد را بردند . مردم منطقه نباید به غریبه ها اعتماد کنند .

    1. هموطن می گوید

      سلام آقا اتابک در خبر آمد پلاک سمنان نگفت که طرف سمنانی بود الان خیلی از اهالی منطقه خودروی پلاک سمنان دارند!

    2. اصغری می گوید

      هموطن درست میگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.