پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری رزمایش رزم در جنگل در بخش چهاردانگه + تصاویر

رزمایش تخصصی رزم در جنگل در منطقه عملیاتی وناجم با موفقیت انجام شد.

0

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام ک: رزمایش تخصصی رزم در جنگل در منطقه عملیاتی وناجم با موفقیت انجام شد.

 

وی افزود:  این نوع رزمایش که برای  اولین بار بصورت تخصصی بمدت ۴۸ ساعت در تاریخهای ۶ و ۷ ابان ماه  با حضور بسیجیان بخش چهاردانگه  برگزار گردید نشانگر اقتدارو آمادگی کامل بسیج در مقابله  با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می باشد .
 
فرمانده بسیج چهاردانگه در مورد اهداف این رزمایش اظهار داشت: در این رزمایش کلیه اهداف صد در صد محقق گردید و بسیج چهاردانگه  آمادگی کامل خود را برای هرگونه نبرد و رزم در جنگل نشان داد.اقدامات تاکتیکی منطقه نبرد،شناسایی و منهدم کردن مواضع دشمنی که درجنگل   کمین کرده وتاکتیکهای رزم در جنگل در هر ساعت از شبانه روز گوشه ای از رزمایش گردان تخصصی رزم در جنگل بسیجیان چهاردانگه  بوده است.این رزمایش به نام سردار شهید تورانی برگزار گردید.
 
 
کردان در پایان گفت: در این رزمایش مسولین محلی  از جمله امام جمعه محترم بخش،بخشدار محترم بخش،مدیریت محترم سازمان تبلیغات،شورای بخش چهاردانگه و شورای شهر کیاسر و رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه  حضور داشتند.
 
 
تشکر ویژه از مدیریت محترم اداره برق بخش چهاردانگه  جهت آماده سازی روشنایی  فضای رزمایش و رییس محترم آموزش و پرورش بخش جهت در اختیار قرار دادن دو دستگاه خودرو. نیروی انتظامی و پلیس را بخش چهاردانگه  و از  همه مسولین بخش چهاردانگه و اهالی خوب و ولایی بخش مخصوصا روستای وناجم و همه بسیجیان بخش چهاردانگه که ما را در برگزاری موفق این  رزمایش یاری نمودند تقدیر تشکر می کنم.
 
 
 
 
IMG_3756
 
 
IMG_3758
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.