پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیلاب مازندران ۲کشته، ۱مصدوم و ۵مفقودی برجای گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بر اثر وقوع سیلاب و سقوط درخت روی یک دستگاه پراید متأسفانه ۲ نفر از شهروندان آملی جان باختند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مهر،علی‌اصغر احمدی  اظهار داشت: بر اثر باران و طوفان ۹۰کیلومتری غرب به شرق استان سربندهای ساختمانی در شهرستان‌های آمل وسوادکوه دچار خسارت شدید شده است.

 

وی افزود: به‌دنبال بارش شدید باران تمامی شهرهای استان شاهد آب‌گرفتگی نسبتاً شدید شد که شهرداری‌ها و نیروهای امدادی در حال بازگشایی راه‌های درون‌شهری استان هستند.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه جاده نکا به بهشهر در مسیر روستای کوهستان به‌دلیل آب‌گرفتگی مسدود شده است، تصریح کرد: تلاش‌ نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

 

احمدی از سفید‌پوش شدن روستای بلده‌نور بر اثر بارش شدید برف در روز جاری خبر داد و گفت: تمامی مدارس نوبت صبح شهرستان‌های نوشهر، نور و چالوس تعطیل شده و تعطیلی مدارس در نوبت عصر از سوی آموزش و پرورش مازندران اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

وی یادآور شد: سقوط درخت روی یک دستگاه خودروی پراید در روستای کماگرکلای آمل به جان‌باختن ۲ تن از ساکنان این روستا و مصدومیت یک نفر منجر شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد و تمامی نیروهای امدادی و هلال‌احمر در آماده‌باش هستند.

 

احمدی همچنین از مفقودی گردشگران تهرانی در جنگل‌های الیمستان شهرستان آمل خبر داد و گفت: عملیات جست‌وجوی نجات ۵ نفر از گردشگران تهرانی در این جنگل‌ها آغاز شده است.

 

وی افزود: این گردشگران ۳۵ نفر بودند که از طریق تور وارد جنگل‌های الیمستان شدند و با کمک تیم‌های امداد و نجات ۳۰ نفر به تهران بازگشتند. عملیات جست‌وجو برای یافتن گردشگران مفقود تهرانی در جنگل‌های آمل ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.