پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری خارجی در شهرکهای صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری خارجی ، در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی گفت : جذب سرمایه گذار خارجی در بخشهای برخورداری از تکنولوژی و سیستمهای روز صنعت و تأمین منابع مالی بصورت سرمایه و تأثیر آن بر اقتصاد و کسب و کار و اشتغال ، از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت : ۷ سرمایه گذار خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری نمودند که موجب رونق اقتصادی و تبادلات تجاری در استان شده اند.

موسوی مهمترین مزیت شرکت سرمایه گذاری خارجی در استان را ایجاد فضای رقابتی و تبادل تکنولوژی و استفاده از تجربیات سرمایه گذاران دانست و افزود : برای راه اندازی این واحدهای تولیدی ۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری شده که تاکنون ۵۲۶ نفر اشتغال نیز ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد : سرمایه گذاری میتواند به تحرک بخش تولید کمک کند و با افزایش تولید ، موجب بالا رفتن میزان اشتغال ، رشد تجارتهای بین المللی ، بهبود سطح زندگی و در نهایت ، توسعه اقتصادی شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد : شهرکهای صنعتی استان با دارا بودن زیرساخت و شرایط اقلیمی خاص ، بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی است.

موسوی ادامه داد : با کمک دستگاههای اجرایی استان ، هرچه بتوانیم جذب سرمایه های خارجی بیشتری در استان را فراهم کنیم ، شاهد رونق و شکوفایی و اشتغالزایی در استان خواهیم بود.

وی بیان داشت : این واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی بشل سوادکوه ، شهدای محمودآباد ، کیاسر ، نوشهر و ساری یک مستقر می باشند که در زمینه تولید قطعات خودرو ، صنایع غذایی ، پنجره UPVC و لامپ LED فعالیت می کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.