پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شهرک صنعتی کیاسر در سال ۹۷ گازرسانی می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که در واحد تولیدی چاچ در شهرک صنعتی کیاسر برگزار شد اظهار کرد: این شهرک صنعتی دارای ۴۸ هکتار وسعت بوده که ۳۲ واحد به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به ساخت و ساز ۲۰ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی افزود: اطلاعات تمام واحدهای تولیدی در استان احصا شده و برای برنامه‌ریزی در جهت کمک به اینگونه واحدها، در اختیار مسؤولان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان کرد: ۱۶ واحد تولیدی این شهرک در رهن بانک قرار گرفتند که تاکنون هشت واحد به تملک بانک در آمدند.

این مسؤول تصریح کرد: واحدهایی که در تملک بانک قرار گرفتند با همکاری و تعامل بانک نسبت به واگذاری آن به سرمایه‌گذار جدید اقدام خواهد شد و ماندن در این شرایط، نه به نفع بانک بوده و نه به نفع صنعت، تولید و شهرک‌های صنعتی استان است.

موسوی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت شهرک صنعتی کیاسر اقدامات مؤثری صورت گرفته ادامه داد: میزان آب تأمین شده ۱۵ لیتر بر ثانیه، برق ۱۲ مگاوات، مخابرات، منبع زمینی 1000 مترمکعبی، شبکه فاضلاب و آسفالت معابر داخلی انجام شده است.

وی مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال ۹۷ برای شهرک صنعتی کیاسر را گاز رسانی دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز دو پروژه هدایت آب‌های سطحی و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی با اعتبار 3900 میلیون ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: اسناد ثبتی و تفکیکی شهرک صنعتی کیاسر اخذ شده و واحدهای تولیدی می‌توانند از مزایای سند در دریافت تسهیلات بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.