پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه روستای واوسر فردا بازگشایی می شود/مشکل برق منطقه به طور کامل حل شد

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش برف و سرما تشریح کرد.

3

سید محمد حسین سلطانی  بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش برف و سرما تشریح کرد.

وی گفت: راه اصلی ساری – کیاسر – سمنان باز بوده و تردد در آن انجام می شود، اما رعایت نکات ایمنی به علت سرما و یخزدگی سطح جاده به خصوص در دهستان پشتکوه  و شب ضروری می باشد.

سلطانی در مورد وضعیت راههای روستایی بخش چهاردانگه گفت: تمام راههای روستای  بخش بازگشایی شده و تردد در آنها امکان پذیر می باشد و تنها راه دسترسی به روستای واوسر بسته می باشد و فردا برای بازگشایی آن اقدام می شود. معمولا در این فصل این روستا خالی از سکنه می باشد. اما فعلا نگهبان روستا و یک جانباز در این روستا ساکن هستند.

مسئول سیاسی بخش چهاردانگه در مورد وضعیت برق منطقه گفت: مشکل برق بطور کامل حل شده و تمام روستا از برف برخوردار هستند.

سلطانی بخشدار چهاردانگه در پایان از مردم بخش چهاردانگه که با صبوری و خونسردی مشکلات را تحمل کردند تا مسئولین بتوانند مشکلات را رفع نمایند و همچنین مسئولینی که شبانه روزی در بحران برف اخیر تلاش کردند تقدیر و تشکر نمود.

3 نظرات
  1. شورا می گوید

    با آرزوی سلامتی و طول عمر برای جناب آقای سلطانی

  2. سید حسین می گوید

    دستمریزاد جناب آقای سلطانی عزیز

  3. حیاتی می گوید

    انشاء الله با تلاش و همت بخشدار موفق و دلسوز چهاردانگه جناب آقای سید محمد حسین سلطانی بتوانیم ۴دانگه ای آباد در پیش رو داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.