پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت راههای روستایی چهاردانگه مناسب نیست

0

آیلس یک سیستم ناوبری پروازهای هوایی است برای اینکه پروازها در هر شرایط آب و هوایی ( ابر، مه و بارندگی) در فرودگاه فرود بیاید.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از ایرنا، محمد دامادی در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود : به دلیل نبود این سیستم سطح عملیات فرودگاهی پایین است اما خوشبختانه پرواز های این فرودگاه منظم می باشد.

 

وی به حادثه کشته شدن شماری از شهروندان در جاده فیروزکوه به دلیل ننشستن هواپیما در فرودگاه ساری ( شرایط بد اب و هوا ) و فرود در فرودگاه مهرآباد و اعزام مسافران این پرواز به وسیله اتوبوس به ساری گفت : اگر این سیستم ناوبری در فرودگاه ساری نصب بود شاید این اتفاق ناگوار رخ نمی داد.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه در بودجه سال 94 اعتبار خوبی برای آسفالت راههای روستایی پیش بینی شده ، گفت : چهار هزار میلیارد ریال در بودجه امسال برای آسفالت راههای روستایی اختصاص داده شده است.

 

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره جاده ساری ـ تاکام، تصریح کرد: برای این محور سال گذشته هشت میلیارد و امسال 19 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم و اکنون یک کیلومتر آسفالت شده و تا پایان مردادماه هم تا 6 کیلومتر از فاز نخست این محور، آسفالت می‌شود.

 

دامادی به نامناسب بودن و مشکلات راههای روستایی منطقه چهار دانگه ساری اشاره و افزود : با اعتبار خوبی که در بودجه پیش بینی شده امیدواریم تا پایان سال 95 حدود 70 درصد راههای روستایی آسفالت شود و پیش بینی می شود تا سال 98 روستایی نباشد که راه اسفالته نداشته باشد.

 

نماینده ساری در مجلس همچنین در خصوص ایجاد منطقه آزاد در ساری و همچنین درخواست ایجاد منطقه آزاد در نوشهر و مباحثی که در این زمینه در استان و در میان نمایندگان وجود دارد ، گفت : بحث بحث کارشناسی است و تصمیم گیری در این خصوص توسط 15 وزیر است و بحث زور آزمایی نیست.

 

دامادی افزود : وجود فرودگاه بین المللی ، خط اهن ، جاده مناسب و اراضی بکر منابع طبیعی در منطقه میان فرح اباد ساری تا بندر امیر آباد به نظر می رسد در شرایط کنونی بهترین مکان برای ایجاد منطقه آزاد باشد.

 

وی تصریح کرد : امروز منطقه فرح آباد به دلیل گردشگری بودن و بندر امیر آباد به دلیل اقتصادی دلیل روشن و قوی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری در ساری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.