پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

درخواست تعویض شناسنامه تا ساعت ۱۴ امروز امکانپذیر است

0

علی رجبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که ۲۹ اداره و نمایندگی ثبت احوال در شهرستان های مازندران آماده دریافت مدارک این دسته از افراد و صدور شناسنامه برایشان هستند.

وی توضیح داد : افرادی که شناسنامه اشان مخدوش شده با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه و یا اصل شناسنامه و برای افرادی که شناسنامه هاشان مفقود شده با در دست داشتن کارت ملی، فتوکپی کارت ملی و در صورت داشتن فتوکپی شناسنامه گم شده ، به ادارات و نمایندگی های ثبت احوال مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال مازندران همچنین ارائه یک قطعه عکس برای صدور شناسنامه جدید را ضروری دانست و گفت که عکس باید هنگام ارائه فرم درخواست تعویض شناسنامه به ثبت احوال تحویل گردد.

وی افزود : شناسنامه های جدید تا ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه و همچنین روز جمعه به افراد تحویل داده می شود تا مشکلی برای حضورشان در انتخابات وجود نداشته باشند.

وی با اعلام این که درخواست صدور شناسنامه های جدید طی روزهای اخیر زیاده شده است، گفت : به طور مثال برای شهر ساری در یک روز ۸۰ درخواست شناسنامه به ثبت احوال این شهر تحویل داده شد.

بنا به اعلام ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران از مجموع سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت مازندران، ۲ میلیون و ۴۳۲ هزار نفر واجد شرایط سنی برای شرکت در انتخابات هستند.

مردم مازندران در روز دوم اسفند برای انتخاب ۱۲ نماینده مجلس در ۹ حوزه انتخابیه  این استان پای صندوق های رای می روند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.