پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خسارت 7 میلیارد ریالی سیل به منطقه چهاردانگه ساری

فرماندار ساری گفت: سیل 7 میلیارد ریال خسارت به زمین‌های کشاورزی منطقه چهاردانگه ساری وارد کرد

0

 

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، جواد واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از خسارت 7 میلیارد ریالی سیل به منطقه چهاردانگه ساری خبر داد و اظهار داشت: بیشتر اراضی که در مسیر رودخانه قرار داشتند کاملا تخریب شدند و به بیش از 50 هکتار از زمین‌های کشاورزی این منطقه خسارت جدی وارد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در اثر این سیل که از مرز سمنان وارد مازندران شد بیش از 50 راس دام نیز ناپدید شدند، گفت: سیل روز پنج‌شنبه به زیرساخت‌های کشاورزی منطقه خسارت جدی وارد کرد و مسیر رودخانه نیاز به لایروبی جدی دارد.

 

این مسئول درباره نحوه پرداخت خسارت به آسیب‌دید‌گان ناشی از سیل گفت: برخی از زمین‌های کشاورزی که بیمه بودند مورد حمایت قرار می‌گیرند و زمین‌هایی نیز که بیمه نبودند تلاش داریم که با استفاده از ابزارهای فنی که در اختیار داریم نسبت به بهسازی زمین‌های کشاورزی اقدام شود.

 

فرماندار ساری در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال انجام کشت کشاورزی در این منطقه برای سال‌جاری وجود دارد، گفت: با حضور ستاد بحران و مساعدت استانی تلاش بر این است که نشاء مجدد برنج در منطقه انجام شود.

 

……………………………………………………..

چهاردانگه نیوز: لازم به ذکر است که سیل در شب پنجشنبه 8/3/1393 و پس از بارش رگبار و تگرگ شدید در مناطق هم مرز با استان سمنان به سوی منطقه نرماب دوسر بخش چهاردانگه جاری شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.