پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصویر قدیمی ( رنگی شده ) از معلمان دبستان انوری کیاسر در سال ۱۳۳۰

رنگ و روی تازه به یک عکس قدیمی؛

در سلسله مطالبی قصد داریم تا رنگ و روی تازه ای به تصاویر قدیمی و تاریخی منتشر شده در پایگاه خبری چهاردانگه ببخشیم. این عکس مربوط به معلمان دبستان انوری کیاسر ( شهید خانگاه ) می باشد که در سال ۱۳۳۰ گرفته شده است.

0

با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت تصاویر ثبت شده در دوربین های جدید وقتی به تصاویر قدیمی که با کمترین امکانات و تکنولوژی ثبت و ضبط شده نگاه می کنیم معمولا کیفیت پایین و عدم نمایش رنگ در آن اگر چه اهمیت تاریخی و ارزش بسیاری هم دارد ولی چندان چنگی به دل نمی زند.

پایگاه خبری چهاردانگه تا کنون اسناد و تصاویر زیادی از این دیار را منتشر کرده است. در این بین تصاویر بسیار ارزشمندی دیده می شوند که هر کدام از آنها پتانسیل و توانایی بالای فرهنگی تاریخی بخش چهاردانگه را گوشزد می کند

در سلسله مطالبی قصد داریم تا رنگ و روی تازه ای به تصاویر قدیمی و تاریخی منتشر شده در پایگاه خبری چهاردانگه ببخشیم.

این عکس مربوط به معلمان دبستان انوری کیاسر ( شهید خانگاه ) می باشد که در سال ۱۳۳۰ گرفته شده است.

یاد و نام تمام معلمان را گرامی می داریم به خصوص معلمان بومی کیاسر که تصاویرشان زینت بخش این عکس می باشد.

ردیف اول: از سمت راست، نفر اول حسینی ، نفر دوم سید ابراهیم عمادی (ایشان مدیریت این دبستان را به عهده  داشت.نفر سوم، هادیان

ردیف دوم: از سمت راست ، علی آقای شریعت نژاد (کیاسر)  نفر دوم، احمد مردانی.( کیاسر)

از آقای محمد رضا مردانی  کیاسری نوه مرحوم احمد مردانی، که این عکس را در اختیار پایگاه چهاردانگه نیوز قرار دادند سپاسگزاریم و امیدواریم دوستان دیگر که چنین عکس هایی دارند جهت انتشار و یاد آوری بزرگان منطقه، آنها را در اختیار پایگاه چهاردانگه نیوز قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.