پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکبل ستاد احسان و نیکوکاری بخش چهاردانگه

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:  هادی سعیدی رییس کمیته امداد خمینی (ره) بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت: ستاد احسان و نیکو کاری بخش چهاردانگه با ریاست اسماعیل امینی بخشدار و دبیری کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت اعضاء با هدف کمک رسانی به خانواده های نیازمند در ایام سال جدید در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۴ تشکیل شد.

 

سعیدی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) هرساله با یاری اعضاء ستاد احسان و نیکو کاری ٰ اداره آموزش و پرورشٰ نیروی مقاومت بسیج شهرداری در آستانه سال جدید برای تآمین نیازهای خانواده نیازمند نسبت به برگزاری جشن نیکوکاری اقدام نماید.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه پیرامون زمان برگزاری این جش ها ابراز داشت: امسال جشن نیکوکاری در سه روزٰ ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ اسفند با شعار بهار همدلی و شکوه همراهی و جشن نیکوکاری بدین شرح برگزار می گردد. چهار شنبه ۱۲ اسفند در مدارس بخش چهاردانگه همگام با سراسر کشور-  پنجشنبه ۱۳ اسفند در مساجدٰ میادین و پایگاههای کمیته امداد امام خمینی(ره)- جمعه ۱۴ اسفند در جلوی مصلا نمازجمعه نسبت به جمع آوری هدایای مردم اقدام خواهد نمود.

 

هادی سعیدی رییس کمینه امداد خمینی(ره) چهاردانگه  در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مردم آمادگی این نهاد را برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و توزیع در ایان نوروز بین خانواده های نیازمند اعلام کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.