پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیم والیبال سازمان عمران شهرداری ساری لیگ برتری شد

تیم سازمان عمران شهرداری ساری با برتری مقابل کاله جوان محمودآباد به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر تیم سازمان عمران شهرداری ساری با برتری سه بر یک مقابل کاله جوان محمودآباد به لیگ برتر صعود کرد.

 

این بازی که امشب در حضور بیش از ۳ هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، تیم سازمان عمران شهرداری ساری موفق شد مهمان خود کاله جوان محمودآباد را سه بر یک با شکست بدرقه کنند.

 

بازیکنان بهزاد محمودی در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ تیم کاله جوان محمودآباد را شکست دادند و تنها در ست سوم از مهمان خود ۲۵ بر ۲۰ شکست را پذیرا شدند.

 

با توجه به اینکه در بازی رفت نیز تیم سازمان عمران شهرداری ساری موفق شد در محمودآباد میزبان خود را سه بر دو شکست دهد این دیدار به بازی سوم نرسید و این تیم سازمان عمران شهرداری بود که با دو پیروزی رفت و برگشت به لیگ برتر صعود کرد.

 

حاشیه‌ها:

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن ورزشی سید رسول حسینی حضور داشت و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

 

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، سعید نجاریان عضو شورای اسلامی شهر ساری، علی رجبی مدیرکل ثبت احوال استان، کمال آقامیری مدیرعامل سازمان و عمران شهرداری ساری، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل و میلاد تقوی رئیس هیئت والیبال استان از دیگر مهمانان ویژه در سالن بودند.

 

سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مملو از تماشاگر بود که در بین حدود ۱۰۰ تماشاگر از شهرهای آمل و محمودآباد بودند.

 

پس از پایان این دیدار، بازیکنان تیم سازمان عمران شهرداری ساری به همراه تماشاگران و مسئولان جشن قهرمانی گرفتند.

 

برای فصل آینده تیم‌های سازمان عمران شهرداری ساری و کاله آمل دو نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خواهند بود./فارس

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.