پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیج نقش ارزنده ای در ایجاد امنیت پایدار دارد

0

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه سرکشی از گردان‌های رزمی امام حسین (علیه السلام) و گردان امنیتی امام علی (علیه السلام) شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و قبول عزاداری‌ها، با اشاره به اینکه با حضور جهادی بسیج ترفندها و نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود، گفت: امنیت پایدار و تأمین امنیت برای مردم مهم‌ترین مؤلفه قدرت نظام است و برای برقراری امنیت پایدار باید تلاش کرد.

سرهنگ پاسدار مسلمی با بیان این مطلب که بسیج نقش بسزایی در ایجاد امنیت پایدار دارد، افزود: توانمند سازی درگرو آموزش است تا بتوان ترفندهای دشمن را شناخت و با آن مقابله کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با ابزارها و تکنولوژی‌های جدید برای ضربه زدن به امنیت کشور تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: باید نحوه مقابله با دشمن را شناخت و بر علیه آن اقدام کرد.

سرهنگ پاسدار مسلمی معرفت، باور دینی و تقویت ایمان را از ابزارهای مهم مقابله با دشمن برشمرد و افزود: همان طور که در عرصه‌های نظامی نیاز به آموزش داریم در عرصه‌های معنوی نیز می‌بایست با معرفت زایی، اعتقاد خویش را بالا ببریم.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه شناخت صحیح دشمن، و مقابله با آن نیاز به ایمان، اراده و معرفت است، تاکید کرد: آنچه که امروز ضرورت دارد، تقویت قوای ایمانی و معرفت دینی است که باید به آن اهتمام ویژه داشت.

وی همچنین از تمرین تاکتیکی گردان عملیاتی سپاه کربلا خبر داد و گفت: تمام گردان‌های امام علی (علیه السلام) برای آمادگی بیشتر در نواحی مقاومت‌ها در کل استان فراخوان شدند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از این فراخوان را تمرین تاکتیکی، بالابردن سطح توان رزمی دانست و افزود: دشمن شناسی و بالابردن سطح معرفتی از دیگر اهداف این فراخوان است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه با تصریح براینکه باید در مقابله ترفندهای دشمن همیشه آماده بود، اضافه کرد: ایجاد امنیت پایدار از وظایف نظام است چرا که در سایه امنیت می‌توان به رشد و پیشرفت رسید.

فرمانده سپاه کربلا بالا بردن سطح توانمندی و مقابله با دشمن را از ضروریات گردان‌های عملیاتی برشمرد و گفت: الحمد الله حضور بسیار خوبی را در گردان‌های امام علی (علیه السلام) شاهد بودیم و جا دارد از تلاش فرماندهان نواحی قدردانی کنم.

کد خبر 5015607
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.