پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه ی ستاد دهه ی مبارک فجر در بخشداری چهاردانگه

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جلسه ستاد دهه فجر در روز دوشنبه مورخه ی 29 دیماه 1393 در محل بخشداری برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز کیاسر، همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جلسه ستاد دهه فجر در روز دوشنبه مورخه ی 29 دیماه 1393 در محل بخشداری برگزار شد.

 

در این جلسه بعد از تلاوت قران توسط جناب آقای کاووسی، بخشدار محترم چهاردانگه به کلیه مسئولین بخش خیر مقدم گفت و حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه ی محترم شهر با قرائت  سوره قصص و ترجمه آن و در مورد اینکه ما نسبت به این انقلاب عظیم چه وظیفه ای داریم و در مورد آرمان امام (ره ) که: 1- در ایران حکومت اسلامی بنیانگذاری کنم 2- جهان اسلام را بیدار کنم 3- زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم کنم بیان شد و در پایان فرمایشات امام جمعه  که جشن انقلاب باید مردمی باشد نه دولتی.  

 

و هچنین حجت الاسلام والمسلمین نوری راد ریاست محترم سازمان تبلیغات در مورد اینکه در اواخر قرن بیستم جنبش و حرکت مردمی به وجود آمد به نام انقلاب اسلامی که بر مبناءدین شکل گرفت و به تعبیر وزیر امور خارجه وقت اسراییل زلزله ای در سراسر جهان به وجود آمد که باید اورا مهار کرد. بیان نمود وبرنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و هنری هر یک ازارگانها و نهادها را بیان نمود که ایستگاه کار گاه نقاشی  به مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان ونو جوانان قرار داده شد.  

 

لازم به ذکر است مسئول کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان حکم ارسالی ازمدیر کل محترم استان مازندران به عنوان مسئول کمیته ی کودک و نوجوان بخش چهاردانگه و برنامه ها و فعالیتهای که قرار است در مرکز و مدارس انجام گیرد  در اختیار بخشدار محتر م چهاردانگه داده شد .   

 

مصوبات جلسه شامل :آذین بندی ؛ نصب بنر و پارچه در سر درب ادارات – نواختن زنگ انقلاب -عطر افشانی مزار شهدا – اعزام روایان انقلاب در سطح روستاها – دیدار خانواده معظم  شهدا – دیدار با جانبازان انقلای دفاع مقدس – دیدار با محرومین کمیته امام خمینی (ره) و بهزیستی – برگزاری شب شعر ، خاطره و جشنواره قرانی محافل انس با قران و مسابقات فرهنگی و هنری – اعزام سخنران با موضوعیت انقلاب در مدارس – بر گزاری کار گاه نقاشی و حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

 

dahe-fajr-2

dahe-fajr-1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.