پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش شدید باران محور روستای وانکوه رامسر را مسدود کرد

0

رئیس شورای بخش دالخانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : جاده روستایی وانکوه که بر اثر بارش شدید باران صبح امروز ریزش کرده است و یک تیم امدادی و راهداری برای پاکسازی و مهار ریزش این محور روستایی به این منطقه اعزام شدند.

روستای وانکوه یکی از ۳۳ روستای دهستان چهل شهید است که دارای جمعیتی بالغ بر ۱۴۵ نفر است

انوشیروان خلعتبری با بیان اینکه جاده روستایی گانکسر نیز بر اثر بارش شدید باران در شب گذشته ریزش داشت، ادامه داد: تردد در این جاده روستایی برقرار است و نیروهای راهداری در حال پاکسازی این منطقه هستند.

بخش دالخانی شهرستان رامسر نیز ترکیبی از ۲ دهستان چهل شهید و جنت رودبار است که ۱۰۰ روستا و ۱۳ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است .

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.

بر اساس گزارش هواشناسی ، بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه های دینارسرا با ۱۹۰ ، گانکسر ۱۸۵، ماشاالله آباد ۱۷۷ و رامسر ۱۵۵ میلی متر ثبت شده که بیشتر از ۱۰ درصد بارندگی سالانه ثبت شده در این ایستگاه ها است.

همچنین دبی آب رودخانه های صفارود – رامسر  ۶۸ مترمکعب بر ثانیه ،  سیمرود گاورمک  ۵ چالکرود مترمکعب بر ثانیه ، گانگسر  ۷۶ مترمکعب بر ثانید سرخرود – پلطان  ۲۲ مترمکعب بر ثانیه ، کاظمرود – ماشالله آباد  ۳۹.۵  مترمکعب بر ثانیه و مجموع  ولمرود و چشمه کیله ۱۵۰ متر مکعب برثانیه اعلام شده که ۹۰ درصد آن مربوط به سرشاخه ولمرود است.

۱۶۵۴/۱۶۰۲/۹۹۲۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.