پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه کارگاهی بررسی وضعیت آموزشی دبیرستان های منطقه چهاردانگه

بعد از برگزاری آزمون نیمسال اول و پیشرفت تحصیلی و بررسی های انجام شده چهار ماهه از وضعیت آموزشی دبیرستان های(دوره اول و دوم) منطقه، جلسه کارگاهی با حضور خلیلی(معاون آموزشی منطقه)، کارشناسان آموزش و معاونین و نمایندگان دبیران مدارس، در دبیرستان زینبیه منطقه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، خلیلی، معاون آموزشی اداره گفت: بعد از برگزاری آزمون نیمسال اول و پیشرفت تحصیلی و بررسی های انجام شده چهار ماهه از وضعیت آموزشی دبیرستان های(دوره اول و دوم) منطقه، جلسه کارگاهی با حضور معاون آموزشی منطقه، کارشناسان آموزش و معاونین و نمایندگان دبیران مدارس، در دبیرستان زینبیه  و امام حسین (ع) وناجم منطقه برگزار شد.

2- IMG_2128

در این جلسه ابتدا معاون آموزشی اداره با اشاره به اهمیت ارزشیابی و جدایی ناپذیری ارزشیابی از فرایند یاددهی و یادگیری گفت: ارزشیابی دانش آموزان باید به عنوان بخش جدایی ناپذیر فرایند یاددهی و یادگیری و نه نقطه پایان تلقی گردد و هدف نهایی ارزشیابی اصلاح و بهبود فرآیند آموزش است.

 

خلیلی همچنین در مورد اهمیت دفاتر کلاسی، شرکت در طرح و برنامه های آموزشی، طراحی سؤالات استاندارد و… با حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

در پایان امینی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه منطقه، تحلیل کاملی از وضعیت مدارس و دفاتر کلاسی در نیمسال اول ارائه نموده و بر توجه به این امر مهم تأکید کرد.

 

مقرر گردید؛ که تشکیل این جلسه، طبق زمانبندی منظم در منطقه ادمه یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.