پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی مدیران و معاونین مدارس منطقه چهاردانگه + تصاویر

جلسه هم اندیشی و توجیهی مدیران و معاونین مدارس و مجتمع ها و سرپرستان شبانه روزی ها با معاونین آموزشی و پرورشی و پشتیبانی اداره منطقه، با حضور شادمان (معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران) و سهرابی(رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان) و مسعودیان زاده رییس اداره منطقه، در تاریخ ۲۵مرداد ۱۳۹۵ برگزار شد.

LEAD Technologies Inc. V1.01
0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، جلسه هم اندیشی و توجیهی معاونین آموزشی و پرورشی و پشتیبانی اداره منطقه با مدیران و معاونین مدارس و مجتمع ها و سرپرستان شبانه روزی ها با حضور شادمان (معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران)، سهرابی (رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان) و مسعودیان زاده رییس اداره منطقه، در تاریخ  ۲۵مرداد ۱۳۹۵ برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا مسعودیان زاده، رییس آموزش و پرورش منطقه، ضمن خوشامدگویی و تشکر از زحمات همکاران، به تشریح برنامه های پیش رو پرداخت و انتظارات خود را از مدیران و همچنین اداره کل متبوع بیان نمود.

 

در ادامه، رییس اداره ارزیابی و معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران پس بیان انتظارات اداره کل متبوع، پروژه مهر را از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و بر توجه ویژه و اجرای هرچه بهتر برنامه های آن تأکید نمود.

 

وی همچنین به تشریح برخی از قوانین لازم الاجرا برای همکاران در مدارس پرداخت.

 

سپس، رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان، بیاناتی ایراد نمود.

 

سهرابی ضمن تأکید بر تلاش همکاران برای شاداب سازی مدارس گفت: مدیران مدارس می توانند با رعایت قوانین و مقررات و موازین شرعی فضایی شاد در مدارس ایجاد نمایند تا این فضا برای دانش آموزان خاطره انگیز باشد.    

 

وی همچنین آسیب های اجتماعی مدارس را یاد آور شد و گفت: همکاران ما در مدارس باید با اولیاء و دانش آموزان تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند با همکاری هم، دانش آموزان را در مقابل این آسیب ها حفظ نمایند.

 

در ادامه، معاونین آموزش و پرورش منطقه با مدیران و معاونین مدارس و مجتمع ها و سرپرستان شبانه روزی ها طی یک گفتگوی دوجانبه، به بیان انتظارات و بررسی چالش های پیش رو برای سال تحصیلی آتی پرداختند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.