پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مدارس منطقه چهاردانگه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس، معاونین و کارشناسان آموزش پرورش منطقه چهاردانگه، در تاریخ 5 مرداد 1394با حضور سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، در اداره منطقه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده، ریس اداره گفت: در راستای اجرای برنامه های ستاد پروژه مهر 94، جلسه هم اندیشی مدیران مدارس، معاونین و کارشناسان آموزش پرورش منطقه، در تاریخ 5 مرداد 1394، با حضور سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، در اداره منطقه تشکیل شد.

 

در این جلسه مدیران مدارس، ریاست و معاونین اداره با بحث و تبادل نظر در راستای برنامه های پیش رو و اجرای هرچه بهتر برنامه های پروژه مهر94 به بیان انتظارات خویش پرداختند.

 

قاسمی،مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، دراین جلسه به توجیه و تبیین سیاست ها و اهداف  آموزش و پرورش در راستای برنامه های اجرایی پروژه مهر پرداخت.

 

قاسمی گفت: ما باید نگاه خود را از مدیریت تغییر دهیم، در محیط آموزش و پرورش فضایی انسانی کار آمد ایجاد کنیم و همچنین منابع جدیدی را شناسایی تا بتوانیم به حل مسائل آموزش و پرورش استان بپردازیم.

 

وی در پایان جلسه و بعد از اقامه نماز جماعت، با اهداء لوح تقدیر، از فعالان نماز جماعت اداره منطقه تقدیر کرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، در ادارمه حضور با همراهی رییس و معاونین اداره منطقه از مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان چهاردانگه و اقدامات تعمیراتی در حال اجرای آن و همچنین از دبیرستان های شبانه روزی دخترانه زینبیه، پسرانه المهدی(عج) و نهالستان و باغ دبیرستان المهدی و فعالیت های آنان بازدید بعمل آورد و ضمن ارائه توصیه ها و رهنودهای لازم از زحمات همکاران تشکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.