پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه با فرماندار جدید شهرستان ساری+ تصاویر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز دوشنبه 3 تیر 1397 شکراله شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به همراه معاون آموزشی و پرورش و مسئول روابط عمومی با عباسعلی رضایی فرماندار جدید شهرستان ساری دیدار کردند.

عباسغلی رضایی در این دیدار ضمن  ابراز امید واری گفت:انشا الله در اولین فرصت  در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود با توجه به اهمیت بخش چهاردانگه در شهرستان ساری اظهار داشت، این منطقه اهمیت خاصی برای بنده برخوردار است و توجه ویژه ای به این منطقه خواهم داشت.

شکرالله شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن تبریک به فرماندار جدید، ابراز امیدواری کرد این انصاب شایسته منشاء خیر برای شهرستان ساری شود.

شریعت نژاد با ارائه مختصر گزارشاتی ، وضعیت آموزش و پرورش چهاردانگه را تشریح کرد و گفت: در منطقه چهاردانگه 44 دبستان، 11 دبیرستان توسطه اول و 5 دبیرستان متوسطه دوم فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان عزیز این منطقه را به عهده دارند و در سال گذشته این منطقه توانست در امتحانات نهایی خرداد سال سوم متوسطه  رتبه دوم استان ( از بین 32 شهرستان و منطقه)  و رتبه 23 کشور ( در بین 750 شهرستان  و منطقه) را کسب کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه با اعلام این که 6 دبیرستان شبانه روزی در سطح منطقه فعال می باشد که از این نظر بیشترین  تعداد مدرسه شبانه روزی در سطح استان مازندران  در یک منطقه می باشد و یکی از مشکلات منطقه چهاردانگه را کمی اعتبار مدارس شبانه روزی می باشد.

وی از فرماندار شهرستان ساری درخواست کرد که ادارات مستقر در مرکز استان توجه ی ویژه ای به منطقه داشته باشند.

شریعت نژاد ضمن تشکر از مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه گفت: اگر همکاری و مساعدت بخشداری چهاردانگه  و شهرداری کیاسر نبود امکان برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برای ما مقدور نبود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.