پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری انتخابات شورای اسلامی در 73 روستای بخش چهاردانگه

0

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: با توجه با شاخص های جمعیتی بخش چهاردانگه،  پنجمین دوره  انتخابات شورای اسلامی در 73 روستای بخش چهاردانگه برگزار می شود.

وی در باره تعداد افراد ثبت نام شده در انتخابات شورای اسلامی روستا را تا کنون 150 نفر اعلام کرد و گفت:  فردا یکشنبه 6 فروردین 1396 آخرین روز مهلت ثبت نام برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستا می باشد و این زمان به هیچ وجه تمدید نمی شود.

مسئول سیاسی بخش از تمام کسانی که تمایل دارند تا در انتخابات شوراهای اسلامی شرکت کنند خواست هرچه سریع تر به بخشداری چهاردانگه مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند تا حقی از روستا و اشخاص ضایع نشود.

سلطانی بخشدار چهاردانگه گفت: بعد از اتمام ثبت نام نامزدها پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا، کار بررسی صلاحیت آنها در هیئت اجرایی بخش آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، یک روز مانده به اتمام زمان نام نویسی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی روستا شاهد حضور گسترده برای ثبت نام در انتخابات بودیم و ثبت نام در فضای آرام در حال برگزاری می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.