پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه: طردد در محور کیاسر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ از تردد غیر ضروری پرهیز شود

ستاری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز، آخرین وضعیت منطقه چهاردانگه بعد از بارش سنگین برف را در تشریح کرد.

0

ستاری بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نیوز، آخرین وضعیت منطقه چهاردانگه بعد از بارش سنگین برف را در تشریح کرد.

وی گفت: با تلاش های اکیپ راهداری محور ساری- کیاسر- سمنان باز بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ و رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی امکان پذیر است.

بخشدار چهاردانگه افزود، با توجه به بارش سنگین برف بعضی از محورهای روستایی بسته است و تعدادی ازمحورهای روستایی در حال بازگشایی می‌باشد و در اولین فرصت اقدام به بازگشایی محور روستایی می کنیم.

مسئول سیاسی بخش اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در محور کیاسر و محورهای روستایی، از تردد غیر ضروری در محور اصلی ر روستایی  پرهیز نمایند و در صورت طردد، زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و مواد غذایی همراه خود داشته باشند.

ستاری در مورد وضعیت برق چهاردانگه گفت: در چند روستا قطعی برق داشتیم که با تلاش نیروهایی امدادی برق، مشکل رفع شده است و الان مشکل قطعی برق از هیچ روستایی گزارش نشده است.

بخشدار چهاردانگه در باره وضعیت گاز منطقه گفت: خوشبختانه مشکل قطعی گاز وجود ندارد و نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.