پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای مدیریت اثر بخش، باید در حوزه کاری خود به عنوان رهبر آموزشی عمل نماییم.

با مدیریت اثر بخش، عزم جدی درون سازمانی و منطقی کردن تعداد نیروهای پشتیبان، سعی و تلاش در کار آمد کردن آموزش و پرورش، کیفیت و کارایی سازمان را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم.
اگر بخواهیم مدیریت اثر بخش داشته باشیم باید نگاه خود را نسبت به مدیریت تغییر دهیم و در حوزه کاری خود به عنوان رهبر آموزشی عمل نماییم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه: سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندارن، در گردهمایی مدیران مدارس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش پرورش منطقه که در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر، در تاریخ 5 مرداد 1394 تشکیل شد گفت:ما امروز در آموزش و پرورش با چالش نیروی انسانی مواجه هستیم و برای حل آن باید: با مدیریت اثر بخش، عزم جدی درون سازمانی و منطقی کردن تعداد نیروهای پشتیبان و سعی و تلاش در کار آمد کردن آموزش و پرورش، کیفیت و کارایی سازمان را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم.

 

 

IMG_33- (2) 

قاسمی گفت: ما در سیستم آموزش و پرورش باید فضای انسانی ایجاد کنیم و به صراحت و صداقتی برسیم که بتوانیم راجع به مسائل آموزش و پرورش راحت گفتگو و با عزم ملی برای حل آن ها اقدام نماییم.

 

وی افزود: اگر بخواهیم مدیریت اثر بخش داشته باشیم باید نگاه خود را نسبت به مدیریت تغییر دهیم و ضمن اینکه مجری سیاست های ابلاغی دولت هستیم در حوزه کاری خود به عنوان رهبر آموزشی عمل نمایید.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان از قبل بدهکاری هایی دارد و ما با شناسایی و ایجاد منابع جدید و کنترل هزینه ها سعی بر کم کردن این معضل داریم.

 

در پایان نکات مهم ذیل را را راستای اجرای پروژه مهر برای مدیران منطقه یادآور شدند:

1-     نگاه ما نسبت به معلم، دانش آموز و خانواده  مثبت باشد

2-     با روشهای خوب و پسندیده تلاش برای تقویت انگیزه خود و همکاران شود و فضایی راحت برای گفتگو ایجاد کنیم.

3-     آثار بدبینی را از دانش آموزان،  اولیا و همکاران بزداییم

4-     برای ایجاد شخصیت منظم و پویا در خود، همکاران و دانش آموان تلاش کنیم

5-     روی ایجاد نگرش خوب در اولیا نسبت به مدرسه کار کنیم

6-     با تعامل سازنده با اولیاء، هماهنگی میان مدرسه، معلم، دانش آموز و خانواده برقرار نماییم

7-     با برگزاری جشن با شکوه با حضور اولیاء، دانش آموزان و مسئولین، اول مهر را برای دانش آموزان روزی شاد و با نشاط نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.