پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین یادواره شهدای گمنام بخش چهاردانگه برگزار گردید

چهار شهید گمنام در شهر کیاسر مدفون و مهمان مردم ولایت مدار بخش چهاردانگه هستند.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری،  اولین یاد واره شهدای گمنام بخش چهاردانگه در شب سوم  اردیبهشت 1394 در مصلای شهر کیاسر به همت پایگاه های  مقاومت بسیج برادر و خواهر شهر کیاسر برگزار گردید.

 

این مراسم با شکوه با استقبال گستره اهالی منطقه و شهر کیاسر بعد از نماز مغرب و عشاء  با تلاوت قرآن مجید و  پخش سرود ملی در مصلای شهر کیاسر  آغاز شد.

 

ایتدا اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه به حاضرین خیر مقدم عرض نموده و این یاد واره را بیان کننده این دانست مردم ایران و ولایت مدار بخش چهاردانگه هیچ وقت شهدا را که تمام آسایش امروز ما مرهون خون پاک آنها هستیم را فراموش نمی کنند.

 

امینی در ادامه گفت ، در بخش چهاردانگه علاوه بر یاد وار ه ی شهدا بخش که هر سال با شکوه خاص و حضور گسترده مردم برگزار می شود ، یاد واره های متعددی مانند یادواره شهدای بالاده  ، یادواره شهدای سادات محله، یادواره شهدای شویلاشت و….برگزار می گرددکه نشان میدهد این مردم هیچ وقت کسانی که برای آنها بذل جان نمودند را فراموش نمی کنند.

 

بخشدار چهاردانگه ضمن تقدیر و تشکر از جواد کردان فرمانده سپاه کیاسر گفت، این یادواره با تلاش پایگا های مقاومت خواهر و برادر شهر کیاسر و  و با پیگیری سروان پاسدار جواد کردان برگزار گردید.

 

در ادامه محمد دودی از مداحان اهل بیت به مرثیه سرایی پرداخت.

 

سخنران این مراسم باشکوه سردار سرتیپ پاسدار  کمیل کهنسال بود. سردار کهنسال که خود از بادگاران و فرماندهان شجاع دفاع مقدس است پیرامون از جان گذشتگی و ایثار شهدا در طول دفاع مقدس سخنرانی کرد.

 

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این مراسم و ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم بخش چهاردانگه که خود متعلق به همین مردم باصفا و متدین هست ، خاطراتی از دفاع مقدس و شهدا را در این مراسم بازگو نمود.

 

سردار کهنسال ، اقتدار  و عزت امروز جامعه  را مرهون خون شهدا دانست و در پاسداری از راه آنها را وظیفه همگانی دانست.

 

این فرمانده دفاع مقدس رمز پیروزی مردم ایران  را اطاعت از ولایت مطلقه فقیه دانست و انحراف از این راه را باعث فلاکت گمراهی دانستند.

 

سرتیپ پاسدار کهنسال در ادامه افزود، ایران به هر گروه و کشوری که تا کنون حمایت کرده از جمله سوریه، حزب الله لبنان، نوار غزه، دیگر هیچ قدرتی نتوانست آنها را شکست دهد.

 

 لازم به یاد  آوری است چهار شهید جاوید و الاثر و خوش نام مهمان مردم فهیم بخش چهاردانگه هستند و در گلزار شهدای کیاسر مدفون می باشند.

3 نظرات
  1. رضاکیاسری می گوید

    من تقریبا تو اقدامات یادواره به عنوان بسیجی کنار آقای کردان بودم, واقعا خدا قوت بسیج؛ احساس میشه بسیج دوباره زنده شد

  2. کیاسری متعصب می گوید

    حس و حالی قشنگ بر مجلس حکمفرما بود
    خدا قبول کنه
    تشکر و خداقوت به همه مسولین

  3. yazdani می گوید

    تشکر از زحمات بسیج. یاد شهدا و نام شهدا آبروی محله های ما هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.