پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولویت مسولان رونق اقتصادی و اشتغال باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان روز یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر، افزود: انتظارم بر آن است تا فرماندار برای توسعه اقتصادی و اشتغال در شهرستان قائمشهر از توان و ظرفیت جوانان و دانشگاه ها استفاده کند، چرا که با مشاوره جوانان می توان زودتر به انتظارات شهروندان پاسخ داد.

وی تذکراتی را به فرمانداران داد و گفت: فرماندار باید با نگاه پاکدستی به فعالیت خود بپردازد چرا که مردم دیگر تحمل شنیدن اخبار همراه با فساد و رانت را ندارند.

استاندار مازندران تاکید کرد: اعتدالی عمل کردن، قانون و قانون مداری، برنامه داشتن و نظارت برعملکرد دستگاه های اجرایی باید از دیگر برنامه های محوری فرمانداران باشد.

حسین زادگان به گزارش دادن فرمانداران به مردم با کمک اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: تمام اقدامات ما باید پیوست رسانه ای داشته باشد تا کارها و اقداماتی که انجام می دهیم از این طریق به سمع و بصر مردم برسد.

وی به بحث آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در بحث آسیب های اجتماعی فرماندار باید از ظرفیت جوانان و بانوانی که قابلیت حل کاهش این موضوع را دارند، نهایت استفاده را ببرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: انتظار دیگرم از فرماندار، نظارت مستقیم بر بازار است چرا که وضعیت اقتصادی مردم سخت است بنابراین باید در قالب ستاد تنظیم بازار برکالاها نظارت مستقیم داشته باشید تا فشار کمتری بر مردم ما وارد شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه باشگاه نساجی مازندران به خریدار جدیدی فروخته شد از فرماندار قائمشهر خواست تا وقت بیشتری برای این باشگاه بگذارد چرا که تیم نساجی مازندران چه در سطح شهرستان قائمشهر و چه در مازندران هواداران بی نظیری دارد.

وی با اعلام اینکه طی سال گذشته با یک عزم جهادی اقدامات موثری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صورت گرفته است، گفت که همه باید کمک کنند تا قبل از شروع فصل، این ورزشگاه تکمیل و برای مسابقات آماده شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان قائمشهر جزء حوزه انتخابیه پنج شهرستان است، افزود: شهرستان قائمشهر جزء شهرستان ها مهم در استان است که مشکلاتی همچون اشتفال، ترافیک شهری و زباله در آن وجود دارد.

حسین زادگان گفت که همه باید بتوانیم تا معضلات موجود در شهرستان قائمشهر را با برنامه محوری و زمان بندی حل کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه از خدمات ۶ ساله فرماندار سابق قائمشهر مهدی محمدی تشکر کرد و گفت که از جمله ویژگی های اخلاقی فرماندار سابق قائمشهر تحمل بالا، صبوری در برابر ارباب رجوع و توجه جدی به نیازمندان بوده است.

آیت الله علی معلمی بیان کرد: فرماندار سابق قائمشهر با جدیت تمام تلاش می کرد تا مشکلات خانواده های محروم و نیازمند را برطرف کند.

وی با اعلام اینکه شهر قائمشهر جمعیتی بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، گفت که بهتر است تا برای این شهرستان ساختمان جدید فرمانداری احداث شود.

فرماندار سابق قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال در این شهرستان اقداماتی صورت گرفته است، گفت: با همه مشکلاتی که در حوزه کارخانه نساجی وجود داشت اما دستگاه های این کارخانه بعد از ۱۶ سال پلمپ دوباره امروز راه اندازی شده است.

مهدی محمدی با بیان اینکه در سیل اخیری که اواخر سال جاری رخ داد پل بالارستم شهرستان قائمشهر تخریب شد، افزود: با همت جهادی همه دستگاه های ذی ربط پل موقت بالارستم بعد از گذر ۷۰ روز افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

در این مراسم از زحمات مهدی محمدی فرماندار سابق قائمشهر تقدیر و یحیی یوسف پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری قائمشهر معرفی شد.

یحیی یوسف پور اهل روستای آهنگرکلای آمل است که پیش از این چهار سال فرماندار شهرستان محمودآباد بود.

مهدی محمدی که به مدت ۶ سال سکان فرمانداری قائمشهر را برعهده داشت بنا است تا به عنوان یکی از مدیران ستادی استانداری مازندران منصوب شود.

/ ‏۱۸۹۹/‏۷۳۳۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.