پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

التیماتوم یوسف نژاد برای کنارگیری مدیران ضعیف مازندران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات هفتم اسفند مجلس دهم را شکل دادند، گفت: نمایندگان باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم که اساس شکل‌گیری نظام هستند، توجه کنند.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه:علی‌اصغر یوسف‌نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه روزه باید به پرهیزگاری و تقوا ختم شود، اظهار کرد: روزه یک حرکت فردی نیست و باید به یک حرکت اجتماعی تبدیل شود و برکاتش در طول سال هم نمایان شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام ما با رعایت همین آموزه‌ها استوار است، خاطر نشان کرد: دین ما محدود به کشور نبوده و جهانی است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دین جهانی مرز نمی‌شناسد، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم پرورش یافته فرهنگی هستند که مرز نمی‌شناسد و این فرهنگ باید به نسل‌های جوان منتقل شود.

 

 یوسف‌نژاد، شکل‌گیری مردم سالاری دینی را از برکات جمهوری اسلامی نام برد و افزود: مردم در امور کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم دخالت دارند.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات هفت اسفند مجلس دهم را شکل دادند، تصریح کرد: نمایندگان باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم که اساس شکل‌گیری نظام هستند توجه کنند.

 

وی انتظار مردم از مجمع نمایندگان استان را اتحاد، اتفاق و انسجام بین مسؤولان و نمایندگان عنوان کرد و یادآور شد: نباید ذائقه مردم از اختلاف بین نمایندگان و مسؤولان تلخ شود.

 

یوسف‌نژاد افزود: جلساتی با نماینده مقام معظم رهبری برای هم‌سویی،  همدلی و هم‌فکری برای پیشرفت استان و شهرستان انجام شده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد، مسائل معشیتی، درآمدهای عمرانی افزایش درآمد خانوار و ایجاد شغل برای فارغ‌التحصیلان بیکار از برنامه‌های مجلس شورای اسلامی است، افزود: حل معضل بیکاری جوانان در رأس فعالیت مجلس شورای اسلامی برای پیگیری قرار دارد.

 

یوسف‌نژاد با بیان اینکه اتحاد در سایه انسجام، هم‌سویی، همدلی و هم‌فکری باعث اعتبار کشور می‌شود، با اشاره به ظرفیت استان مازندران در گردشگری، صنعت و کشاورزی، تأکید کرد: باید با تمام توان ظرفیت استان را برای منافع مردمی به جلو ببریم.

 

وی با بیان اینکه استان مازندران مشکلات زیادی دارد در ادامه افزود: بعضی از مدیران در حد و اندازه مسائل استان نیستند.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیران توسط خودشان هم ارزشیابی شوند، گفت: اگر مدیری دو یا سه سال نتوانست کاری انجام دهد خودش کنار رود.

 

یوسف‌نژاد  با بیان اینکه معنی درست اخلاق امانت‌داری است، خاطر نشان کرد: بعضی مدیران به بخشی‌نگری و جزیی‌نگری می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه بعضی ادارات مرکز آمار شده است، افزود: اگر مرکز استان رشد پیدا کند همه استان رشد می‌کند.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه باید اعتبارات ویژه‌ای برای مرکز استان در نظر گرفته شود، افزود: نکته مثبتی که رهبری عنوان کردند که ۵۴ دیدگاه شغلی مختلف وارد مجلس شورای اسلامی شده است که که می‌تواند برای استان سرمایه محسوب شود.

 

1 نظر
  1. کیاسری می گوید

    باسلام واحترام
    ان شاء الله حالت شعاری نباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.