پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخی مدیران ادبیات ارتباط با مردم را نمی‌دانند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با تبریک هفته قوه قضاییه و درود به شهدای هفتم تیر، عملیات رمضان و مدافعان حرم اظهار کرد: با برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای جدیدی در امور اجتماعی و سیاسی در استان باز شده است.

وی با بیان اینکه باید از تجربیات استفاده و با اتحاد و انسجام مسائل استان حل شود، افزود: پایه اساس این مسائل فرهنگی و ارزشی است که به آن کم توجه بوده‌ایم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت مسائل استان بحث سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: مسأله بعدی مدیران کارآمد، مؤثر و شاید هم سو مدیریت در بعضی موارد است.

یوسف‌نژاد مهم‌ترین مسأله استان را ایجاد فضا برای سرمایه‌گذاری عنوان و تأکید کرد: در برخی ادارات بخشی‌نگری وجود دارد و هر کس خودش را می‌بیند و ارائه خدمات به مردم در چرخ دنده اختلافات حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیشرفت و عدم پیشرفت شهرستان خودمان دخیل هستیم، تصریح کرد: همه تصمیمات بودجه‌ای نبوده و تصمیمات غیربودجه‌ای در لابه‌لای موارد مغفول مانده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، خاطرنشان کرد: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه مدیریت باید آنقدر قوی باشد که مسائل را بهتر ببیند، یادآور شد: من منفی صحبت نمی‌کنم اما بعضی مدیران خیلی انرژی مصرف می‌کنند اما بهره‌وری پایینی دارند.

وی برخی از مدیران را بودجه‌ای خواند و اضافه کرد: باید از حالت بودجه‌ای در آمده و به دنبال برنامه‌ی فکری و انگیزشی برویم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه کسی با سابقه غیرمرتبط در جایی قرار گیرد موفق نیست، تأکید کرد: منابع ما محدود بوده و باید با تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی مسائل استان را حل کنیم.

وی با اشاره به بحث گردشگری شهرستان ساری بیان کرد: گردشگری مسأله‌ای است که از آن مغفول مانده‌ایم و باید مدیریت شهری مورد حمایت قرار گیرد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه با اسناد پشتیبان مخالفتم را با انتقال آب دریای خزر اعلام کرده‌ام، افزود: ایجاد منطقه آزاد با جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: بحث کشاورزی، افزایش درآمد عمومی خانوار و ایجاد اشتغال جوانان و تولید مورد پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.