پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آل سعود نماد حقیقی شیطان در منطقه است

معاون حوزه علمیه مازندران آل سعود را نماد حقیقی شیطان در منطقه دانست و گفت: به حتم این رژیم منفور به زودی از صفحه روزگار حذف و ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻄﻬﺮ ﻭﺣﯽ ﺍﺯ ﻟﻮﺙ ﻭﺟﻮﺩ ﭘﻠﯿﺪﺷﺎﻥ ﭘﺎﮎ ﺧﻮﺍﻫﺪ شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون حوزه علمیه مازندران عصر امروز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت آیت الله نمر در ساری برگزار شد با اشاره به زندگی زاهدانه آیت الله نمر، تأکید کرد: این خون به ناحق ریخته شده برکات زیادی برای مسلمانان و شیعیان عربستان خواهد داشت و موجبات پی ریزی و شروع قیام‌هایی در آن سرزمین خواهد شد تا حرمین شریفین از سلطه آل سعود بیرون آید.

 

وی آل سعود را دست نشانده استعمار و صهیونیست در منطقه دانست و افزود: بی شک اعدام این عالم مبارز از سوی آل سعود سفاک مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی را به نمایش گذاشت.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده اند و به دنبال بزک کردن چهره رژیم های خونخوار منطقه هستند، تصریح کرد: سکوت مرگبار مدعیان دفاع از حقوق بشر ثابت کرد که حقوق بشر تنها ابزار نظام سلطه برای منافع استکباری آنها است.

 

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: سازمان ها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض خود در قبال این جنایت سبوعانه به وظیفه و رسالت حقیقی خود عمل کنند.

 

وی با تاکید بر این که همه عالم از آل سعود متنفر بوده و انزجار و نفرت خود را از جنایت آنان اعلام می کنند، خواستار استفاده همه ظرفیت های قانونی برای محکوم کردن این جنایت شد و گفت: امروزه دشمنان اسلام با اعمال جاهلانه سبب ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان می شوند.

 

معاون حوزه علمیه مازندران گفت: ﻗﻄﺮﺍﺕ ﺧﻮﻥ ﻣﻄﻬﺮ ﺷﯿﺦ ﻧﻤﺮ، ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻝﻫﺎﯼﻫﻤﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥﻫﺎﯼ ﺁﺯﺍﺩﻩ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍﺩﺭ ﻏﻢ ﻭ ﺍﻧﺪﻭﻩ ﻓﺮﻭ ﺑﺮﺩ ﻟﮑﻦ ﺑﺸﺎﺭﺗﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺭﺍ ﻧﻮﯾﺪﻣﯽﺩﻫﺪ.

 

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: اعدام این عالم مبارز به حتم ﺗﯿﺮ ﺧﻼﺻﯽ خواهد ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺭﮊﯾﻢﺧﻮﻥ ﺁﺷﺎﻡﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ ﺁﻝ ﺳﻌﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺎﺭﯾﮏﺧﺎﻧﻪ ﺍﺑﺪﯼ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ.

 

وی آل سعود را نماد حقیقی شیطان در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: به حتم این رژیم منفور به زودی از صفحه روزگار حذف و ﺳﺮﺯﻣﯿﻦﻣﻄﻬﺮ ﻭﺣﯽ ﺍﺯ ﻟﻮﺙ ﻭﺟﻮﺩ ﭘﻠﯿﺪﺷﺎﻥ ﭘﺎﮎ ﺧﻮﺍﻫﺪ شد.

 

معاون حوزه علمیه مازندران، شهادت آل الله نمر از سوی آل سعود را بخشی از یک توطئه صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این اقدام سعودی های جنایت کار نشانه رفتار داعش‌گونه و زوال رژیم سعودی است.

 

وی با بیان این که ظلم و ستم و اعدام عالمان دینی و شخصیت های مبارز عربستان از سوی آل سعود یادآور ستم های دوران جاهلی بر مسلمانان صدر اسلام است، گفت: اقدامات جنایت کارانه آل سعود در سال های اخیر بر علیه شیعیان نشان دهنده کینه پراکنی برخاسته از وهابیت بر حاکمیت رژیم سعودی است.

 

معاون حوزه علمیه مازندران، اعدام آیت الله نمر از سوی آل سعود را نقض آشکار حقوق بشر و آزادی در این کشور دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام ضد انسانی آل سعود نشان می دهد بنیان این گونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با تأکید بر این که رژیم تروریست پرور آل سعود به حتم هزینه این اقدام ضد انسانی خود را خواهد پرداخت، گفت: این رژیم جنایت کار در انتظار پاسخ دندان شکن ملت های مسلمان و آزادی خواه منطقه باشند.

 

وی با بیان این که کشتار مردم یمن، بحرین، دستگیری شیخ زکزاکی و ترور شیعیان نیجریه، اعدام آیت‌الله نمر و ده ها عمل غیرانسانی از سوی آل سعود وهابی پرور تنها برای تخریب چهره اسلام است، ادامه داد: سکوت در برابر مظلومیت مسلمانان برای یک انقلابی مسلمان ننگ است.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان بدانند خون پاک این شهید والامقام، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد، ادامه داد: به حتم در آینده ای نه چندان دور سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را شاهد خواهیم بود./رسا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.